آخرین آپدیت نوا لانچر ۶٫۰ با ویژگی‌های جدید و جذاب منتشر شد

08NovaLauncherPixel آخرین آپدیت نوا لانچر 6.0 با ویژگی‌های جدید و جذاب منتشر شد

لانچر نوا (Nova) یکی از محبوب‌ترین لانچر‌های اندرویدی است که به لطف به‌روزرسانی جدید، قابلیت‌ها و ویژگی‌های جالبی به آن افزوده شده و عملکردش بهبود یافته است. اگرچه این نسخه هنوز در مرحله آزمایش بوده و با پسوند بتا منتشر شده است، با این حال ما انتظار داریم این امکانات جدید به نسخه اصلی بعدی نوا لانچر نیز افزوده شود.

Latest-Nova-Launcher-6.0-beta-brings-some-nifty-new-features آخرین آپدیت نوا لانچر 6.0 با ویژگی‌های جدید و جذاب منتشر شد

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در لیست تغییرات این نسخه آزمایشی به آن اشاره شده، امکان اجرای مستقیم دستیار هوشمند گوگل، از ویجت جستجو بر روی هوم‌اسکرین است. البته در صورت تمایل شما می‌توانید این قابلیت را از قسمت تنظیمات نوا غیرفعال کنید. به علاوه، ظاهرا این قابلیت جدید از همان روش موجود در گوشی پیکسل گوگل برای فراخوانی و راه‌اندازی دستیار هوشمند گوگل، استفاده نمی‌کند. ولی به گفته توسعه‌دهندگان تا حد ممکن توانسته‌اند، شیوه کار را به آن نزدیک نمایند.

نکته مهم دیگر این است که شما برای استفاده از این ویژگی نیازی به دارا بودن نسخه اولیه (Prime version) نوا لانچر ندارید. بنابراین همه کاربران می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. از جمله دیگر تغییرات این نسخه، اضافه شدن مجموعه جدیدی از انیمیشن‌های اپلیکیشن نوا است که از نسخه پای اندروید، الهام گرفته شده است. در ادامه نیز برخی از اصلاحات کوچک برای بهبود کارایی لانچر انجام گرفته، که شما می‌توانید در نسخه بتای 5 نوا لانچر 6.0 آنها را مشاهده نمایید.

نوشته آخرین آپدیت نوا لانچر 6.0 با ویژگی‌های جدید و جذاب منتشر شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.