آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با سری P30 موتورولا

AR-150409935 آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با سری P30 موتورولا

تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند برند موتورولا زیاد بر روی حساب و کتاب و زمان‌بندی مشخص نیست و با یک بی‌نظمی همراه است. شرکت لنوو در سال ۲۰۱۵ بعد از مدل گوشی‌های استایل و فورس (Style and Force) اقدام به کار مجدد بر روی گوشی‌های خانواده موتو X نمود و در سال گذشته نیز گوشی موتو X4 را وارد بازار نمود.

Motorola-P30-family-shows-up-out-of-nowhere-could-be-related-to-the-One-and-One-Power آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با سری P30 موتورولا

با اینکه به نظر می‌رسید بعد از مدتی استراحت، مهندسان موتورولا تصمیم به توسعه مدل‌های جدیدی از گوشی‌هایی میان رده گرفته‌اند ولی براساس شایعات جدید، آنها در فکر شگفت‌زده کردن طرفداران‌شان هستند و گوشی‌های موتورولا وان و وان‌پاور (Motorola One and One Power) را در دستور کار دارند که بخشی از برنامه روبه رشد اندروید وان (Android One) شرکت گوگل است. البته گفته می‌شود قرار است این محصولات غربی با نام‌های متفاوتی ابتدا در چین رونمایی شوند!

این هندست‌های اسرارآمیز موتورولا با اسامی P30، P30 پلی و P30 نوت شناخته شده و به تازگی در وبسایت یک شرکت چینی ظاهر شده‌اند و به جز این اطلاعات هنوز هیچ ردپایی از آنها بدست نیامده است. به همین علت هنوز نمی‌توان با اطمینان اعلام کرد که این گوشی‌ها همان هندست‌های وان و وان‌پاور موتورولا هستند. به علاوه تنها محض اطلاع شما، طبق بررسی انجام شده هیچ منبعی تا به امروز اطلاعاتی در مورد عرضه گوشی‌های سری P منتشر نکرده و کار به طور کاملا مخفی پیش رفته است.

البته شرکت لنوو چند سال پیش یک مدل گوشی به اسم Vibe P2 را داشت ولی با این وجود طی این مدت هیچ کار خاصی بر روی برند Vibe انجام نشده است و انتظار جهش این نسخه به P30 کمی غیر منطقی به نظر می‌رسد. این حدس و گمان‌ها و شایعات رازآلود با فقدان تصاویر و مشخصات مربوط به P30 تشدید نیز شده است و تنها برخی جزییات کلی و رنگ‌بندی آن در دسترس است.

موتورولا P30 معمولی (یا حداقل موتورولا P30 تا زمان مشخص شدن جواب این معما) به رنگ‌های Aurora، Bright Black و Ice Jade White در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. همچنین براساس شایعات، حافظه داخلی در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با یک رم شش گیگابایتی ساخته شده است که به نظر می‌رسد توانایی انجام وظایف محوله را به خوبی داشته باشد.

Motorola-P30 آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با سری P30 موتورولا  Motorola-P30-Play آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با سری P30 موتورولا  Motorola-P30-Note آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با سری P30 موتورولا

 

همچنین انتظار می‌رود مدل موتورولا P30 پلی یک رده پایین‌تر باشد و با یک حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و ۴ گیگابایت رم و در دو طیف رنگی Ice Jade White و Bright Black عرضه شود. در نهایت مدل آخر که احتمالا بزرگ‌تر است با نام موتورولا P30 نوت طبق لیست منتشر شده تنها به رنگ Bright Black در دسترس خواهد بود و براساس حافظه داخلی تنها در یک مدل ۶۴ گیگابایتی ولی با دو نسخه رم ۴ و ۶ گیگابایتی فروخته خواهد شد. این احتمال می‌رود که گوشی‌ موتورولا P30 در روز ۱۵ آگوست درست هم‌زمان با موتو Z3 در چین توزیع شود.

نوشته آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با سری P30 موتورولا اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.