آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با هواوی P30

huawei-mate-20-lite-2-640x360 آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با هواوی P30

هواوی در نمایشگاه امسال IFA نه‌تنها از چیپست کایرین ۹۸۰ رونمایی کرد بلکه از نسخه لایت سری میت ۲۰ هم پرده‌برداری نمود. با این‌حال هواوی اعلام کرد که میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو کمی دیرتر در ماه اکتبر معرفی می‌شوند. ریچارد یو، مدیر اجرایی هواوی، همچنین اطلاعاتی را ارایه داد که کمتر سازنده‌ای دست به افشای آن‌ها می‌زند.

گرچه هواوی ارتقا بعدی سری P20 را به این زودی‌ها عرضه نخواهد کرد (احتمالا سال بعد در رویداد MWC 2019)، اما ریچارد یو جزییات بیشتری را در این رابطه در اختیار علاقمندان قرار داد.

وقتی که طی یک مصاحبه‌ای از یو درباره عملکرد فوق‌العاده شرکت پرسیده شد، او به‌جای پاسخ کوتاه این‌طور جواب داد که: میت ۲۰ حتی بهتر از P20 پرو عمل خواهد کرد… و سال بعد، P30 از همه این‌ها هم بهتر خواهد بود. او همچنین در ادامه گفته بود که میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو مجهز به فناوری برتر تشخیص شی، پردازش آنی تصاویر و بخش‌بندی بلادرنگ اشیا (real-time object segmentation) خواهند بود که همه آن‌ها اخیرا در تراشه کایرین ۹۸۰ معرفی شدند. بنابراین به نظر می‌رسد که این ویژگی‌ها به گوشی هواوی P30 که از این چیپست قدرتمند بهره خواهد برد نیز منتقل شوند.

huawei-mate-20-lite-3-1000x750 آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با هواوی P30

نوشته آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با هواوی P30 اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.