آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده در رابطه با موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۷

آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده در رابطه با موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۷

در آخرین روز سال ۲۰۱۶ میلادی برخلاف انتظار شاهد فاش شدن چندین رندر از یک گوشی هوشمند هستیم. با تشکر از حساب کاربری OnLeaks و سایت Android Authority رندرهای موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۷ براساس طرح واقعی آن در کارخانه مادر در دسترس ما قرار گرفته است. اگر به یاد داشته باشید چند هفته گذشته تصاویری از یک گوشی هوشمند را در سایت منتشر کردیم که براساس ادعا منبع با موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۷ روبرو بودیم که حال با مشاهده رندهای زیر می‌توان به صحت آن پی برد.

طراحی این مدل جدید باوجود برخی تفاوت‌ها، شباهت زیادی به موتورولا موتو Z دارد. براساس این رندرها یکی از آشکارترین تفاوت‌ها میان موتو X و موتو Z، عدم وجود پین‌های کانکتور بر روی قاب پشتی موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۷ است که حاکی از عدم پشتیبانی این دستگاه از ماژول‌های مختلف خواهد بود.

باتوجه به معرفی مادهای جدید توسط موتورولا و عدم پشتیبانی موتو ایکس ۲۰۱۷ از آن، می‌توانیم با اطمینان حدس بزنیم که با یک پرچمدار روبرو نیستیم. بدنه این دستگاه دارای انحنا بوده ولی در آن خبری از شیشه محافظ ۲.۵D نیست که احتمالا برای کاهش هزینه‌های تولید، موتورولا تصمیم به حذف آن گرفته است.

به‌نظر می‌رسد که موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۷ برخلاف استاندارهای امروزی به MicroUSB مجهز شود و همچنین شاهد باقی ماندن جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیز در آن باشیم. اگر این رندرها محصول نهایی را نمایش دهند با ابعاد ۸.۴ در ۷۳.۸ در ۱۵۰ میلی‌متر روبرو هستیم. به‌علت وجود برآمدگی دوربین اصلی این ضخامت به ۹.۵ میلی‌متر افزایش پیدا می‌کند که تقریبا دو برابر ضخامت ۵.۲ میلی‌متری موتو Z خواهد بود.

کاهش ابعاد این دستگاه به‌معنای کوچک شدن اندازه نمایشگر از ۵.۵ اینچ به ۵.۲ اینچ است. عدم وجود دوربین اصلی دوگانه و بلندگوهای استریو را می‌توان دلیلی بر پرچمدار نبودن موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۷ جدید دانست. در حقیقت با مشاهده ویژگی‌های موجود در این رندرها می‌توان گفت که با یک میان‌رده اقتصادی و خوب روبرو هستیم. حدس می‌زنیم به علت حذف قابلیت پشتیبانی از ماژول‌ها (Moto Mods) در این گوشی هوشمند شاهد کاهش فروش آن باشیم، البته برای قضاوت نهایی باید تا ورود آن به بازار و واکنش کاربران صبر کنیم.

انتظار می‌رود که شاهد معرفی موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۷در نمایشگاه CES یا MWC سال آینده میلادی باشیم.

نوشته آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده در رابطه با موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۷ اولین بار در پدیدار شد.