آخرین روزهای خوش گلکسی S7 و S7 اج! این دو مدل دیگر هر ماه آپدیت نمی‌شوند!

گلکسی S7 و S7 اج

حالا دیگر اسمارت‌فون‌های گلکسی S7 و S7 اج تقریبا سه ساله شده‌اند. با این وجود سامسونگ هنوز هم به فکر پرچم‌داران سابق خود است و بسته‌های امنیتی را در قالب به‌روزرسانی‌های دوره‌ای برای آنها عرضه می‌کند. در واقع این سناریوی اکثر شرکت‌های اندرویدی است که حداقل تا سه سال از محصولات خود پشتیبانی نرم‌افزاری می‌کنند. خبر خوب برای دارندگان پرچم‌داران اسبق شرکت کره‌ای این است که هنوز هم به‌روزرسانی های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

اما خبر بد این است که دوره‌های زمانی عرضه این آپدیت کمی تغییر کرده است. سیاست داخلی سامسونگ برای به‌روزرسانی نرم‌افزاری محصولات تولیدی خود بدین گونه است که گوشی‌های جدید و پریمیوم هر ماه آپدیت‌های امنیتی را دریافت می‌کنند. برای دسته ای دیگر از محصولات هر سه ماه یک بار بسته امنیتی ارایه می‌شود. در نهایت پرچم‌داران سابق با گذشت سه سال از عمرشان، در دوره‌های زمانی تقریبا سه ماهه این آپدیت‌ها را دریافت خواهند کرد. گلکسی S7 و S7 اج در دسته سوم قرار می‌گیرند.

اما نکته جالب توجه در خصوص این خانواده، گلکسی S7 اکتیو است. با وجود این که هندست گفته شده تنها سه ماه بعد از پرچم‌داران اصلی سامسونگ عرضه شد، اما هنوز هم در لیست دریافت ماهیانه به‌روزرسانی‌های شرکت قرار دارد.

نوشته آخرین روزهای خوش گلکسی S7 و S7 اج! این دو مدل دیگر هر ماه آپدیت نمی‌شوند! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.