آذری جهرمی: استارتاپ‌ها برای اجرایی کردن ایده‌های خلاقانه مقاومت کنند

 
وزیر ارتباطات با حضور در پیشگامان یزد به منظور بازدید از ظرفیت‌های موجود این مجموعه، خواستار پافشاری و مقاوت استارتاپ‌ها برای اجرایی کردن ایده‌های خلاقانه و نوآورانه شد.
 
 محمدجواد آذری‌جهرمی در سفر به استان یزد با حضور در بندر خشک پیشگامان کویر یزد و در نشستی با مدیران این شرکت و استارتاپ‌های زیرمجموعه آن، با اشاره به اینکه فعالیت استارتاپی و نوآورانه به دلیل بر هم زدن وضع موجود دارای اینرسی است، خطاب به مسئولان استارتاپ‌های حاضر گفت: باید برای اجرایی کردن ایده‌های خود پافشاری و مقاومت کنید و با تلاش و پیگیری به دنبال ایجاد تغییرات باشید.
 
وی به فعالیت یکی از استارتاپ‌های مطرح‌ شده در جلسه که در حوزه توزیع میوه فعالیت می‌کند اشاره کرد و افزود: این کار باعث ایجاد رفاه برای مردم و افزایش درآمد برای کشاورز شده و دست دلال نیز از این حوزه کوتاه می‌شود.
 
آذری جهرمی تصریح کرد: طبیعی است دلالانی که ۵۰ سال در این حوزه تجربه‌ دارند در مقابل این حرکت‌ها سنگ‌اندازی کنند.
 
وی افزود: وزارت ارتباطات به‌ عنوان تسهیل‌ کننده امور وظیفه حمایت از این فعالیت‌ها را دارد که به‌ طور جدی پیگیری می‌کند.
 
وزیر ارتباطات، پیشگامان کویر یزد را مجموعه‌ای خلاق و پرتلاش عنوان کرد و گفت: این شرکت می‌تواند از ظرفیت فیبر نوری خود برای ترانزیت در بازار منطقه استفاده کند.
 
 بر اساس همین گزارش، در این جلسه از نشان پستی پیشگامان با عنوان پارسی پست توسط وزیر ارتباطات رونمایی شد.
 
در ادامه این نشست نیز مدیران پیشگامان یزد و استارتاپ‌های زیرمجموعه این شرکت که در حوزه لجستیک و کشاورزی فعالیت می‌کنند، ابتدا گزارشی از فعالیت خود ارائه دادند و مشکلات خود را نیز با وزیر ارتباطات مطرح کردند.