آسیاتک با های وب ادغام نمی‌شود؛ مثلث قدرت شکل نخواهد گرفت

آسیاتک با های وب ادغام نمی‌شود؛ مثلث قدرت شکل نخواهد گرفت
ادغام آسیاتک با های وب منتفی است. این شرکت هرگز به جمع پارس آنلاین و های‌وب نمی‌پیوندد. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

هفتم آبان ماه بود که با امضا شدن قراردادی بین های وب و پارس آنلاین، فضای اینترنت ایران تحت‌الشعاع قرار گرفت. های وب پارس آنلاین را خرید و شایعاتی از ادغام آسیاتک با های وب شکل گرفت.

در بیانیه مشترکی که از سوی این شرکت صادر شد، اشاره شده است که این ادغام به منظور استفاده از ظرفیت‌های بازار مالی به ویژه حضور در بازار بورس است. های وب در هشتم اسفند ۱۳۹۵ موافقت هئیت پذیرش بورس را به دست آورد تا بتواند در بورس اوراق بهادار حضور داشته باشد.

۲۲ شهریور ماه اولین سهام های وب در بورس قرار گرفت و این شرکت به طور رسمی ۴۰۰ میلیون سهم، از سهام شرکت داده گستر عصر نوین (های‌وب) را عرضه کرد.  های‌وب جزئیات عرضه سهامش را در همان تاریخ در وب سایت رسمی خود منتشر کرد.

از توافقات اولیه های وب با پارس آنلاین خبری منتشر نشد تا اینکه در ششم آبان ماه، سید ایمان میری که مدیر عامل وقت شرکت های وب است در اینستاگرام خودش، خبر ادغام شدن پارس آنلاین در های وب را اعلام کرد.

از توافقات اولیه های وب با پارس آنلاین خبری منتشر نشد تا اینکه در ششم آبان ماه، سید ایمان میری که مدیر عامل وقت شرکت های وب است در اینستاگرام خودش، خبر ادغام شدن پارس آنلاین در های وب را اعلام کرد.

ادغام آسیاتک با های وب منتفی است

پس از انتشار این خبر، به سرعت شایعاتی در فضای مجازی از ادغام آسیاتک با های وب و پارس آنلاین شکل گرفت و به نظر می‌رسید که مثلث قدرت فضای وب ایران در حال شکل گیری است، اما ساعاتی قبل مدیر مالی شرکت آسیاتک، زهره بقایی اعلام کرد که ما به هیچ عنوان تمایلی برای پیوستن به این جمع نداریم.

 

بیشتر بخوانید:  های وب غول اینترنت ایران را خرید؛ ادغام پارس آنلاین و های وب

 

زهره بقایی از ورود زودهنگام آسیاتک به بازار بورس خبر داد و اعلام کرد که ما در حال ارسال اطلاعات اولیه به بورس برای عرضه اولین سهام خود هستیم. بقایی در ادامه به شکلی با صحبت‌های خود پارس آنلاین را سرزنش کرده و می‌گوید که ما از قدیمی‌های این صنعت هستیم و مطمئنا به نام و برند خودمان وفاداریم و به مانند پارس آنلاین هیچ تمایلی برای ادغام با های وب نداریم.

ادغام آسیاتک با های وب منتفی است

محمد علی یوسفی زاده مدیرعامل شرکت آسیاتک نیز در خصوص ادغام آسیاتک با های وب گفت که دو شرکت مذاکرات سنگینی را در این مدت با هم داشتند، اما با نتیجه نگرفتن از این مذاکرات، ادغام آسیاتک با های وب منتفی خواهد بود. او به این نکته اشاره کرد که مذاکرات آسیاتک و های وب با موضوع ادغام شدن دو شرکت در یکدیگر به نتیجه‌ای نخواهد رسید؛ چراکه حوزه فعالیت‌های آنها با هم متفاوت بوده و هر دو شرکت دچار مشکل خواهند شد.

با این تفاسیر باید به زودی شاهد ورود آسیاتک به بازار اوراق بهادار باشیم. شاید آینده اینترنت ایران با این جدالی که بر سر قدرت به وجود آمده، به نفع مشتریان تمام شود. دیگر زمان ان رسیده که با ارائه کیفیت خوب و خدمات مناسب، مشتریان را به سوی خود جذب کنند.

شما غیر از این فکر می‌کنید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

مطلب آسیاتک با های وب ادغام نمی‌شود؛ مثلث قدرت شکل نخواهد گرفت برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.