آغاز یک آغاز شمارش معکوس در وب‌سایت موتورولا؛ مدل ۲۰۱۷ موتو زد معرفی خواهد شد؟

کنگره جهانی موبایل در اواخر ماه فوریه برگزار خواهد شد و انتظار داریم که شرکت‌های سازنده گوشی‌هوشمند، محصولات جدیدی را معرفی نمایند. تا به‌حال، تعدادی از سازندگان، رویداد خبری خود را در ماه فوریه تایید کرده‌اند و اگر به دنبال رونمایی از یک گوشی‌هوشمند رده‌بالای شرکت موتورولا هستید، به‌نظر می‌رسد که این سازنده تصمیم دارد تا در ماه فوریه از محصول هیجان‌انگیز جدیدی رونمایی کند. شعبه موتورولا در آلمان، یک شمارش‌ معکوس را در وب‌سایت خود آغاز کرده است که از معرفی محصول جدیدی تا ۲۰ روز دیگر خبر می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

با توجه به زمان باقی‌مانده، به‌نظر می‌رسد که شرکت موتورولا نیز تصمیم دارد تا در ۲۶ فوریه در یک رویداد خبری، محصول جدیدی را به صورت رسمی ارائه دهد. در همین روز، سازندگان دیگر از جمله هوآوی از گوشی پرچم‌دار جدید خود رونمایی خواهند کرد و برگزاری رویداد خبری موتورولا در ۲۶ فوریه دور از انتظار نبوده است.

در رابطه با محصولی که شرکت موتورولا تصمیم به معرفی آن در اواخر ماه فوریه دارد، اطلاعات چندانی در دسترس نیست اما شایعات زیادی مبنی بر رونمایی از گوشی موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس تا پیش از نیمه دوم سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. با توجه به اهمیت نمایشگاه MWC، تصمیم موتورولا برای رونمایی از گوشی‌های میان‌رده جدید خود که با موتو جی ۴ و موتو جی ۴ پلاس جایگزین خواهد شد، منطقی به‌نظر می‌رسد.

هم‌چنین، باید اشاره کرد که مدتی پیش مدل ۲۰۱۷ گوشی موتو زد در آزمون گیک‌بنچ فاش شد و به همین جهت، ممکن است این گوشی رده‌بالا نیز در کنگره جهانی موبایل ارائه شود.

untitled-3

در شمارش‌گر جدید وب‌سایت موتورولا، یک اختاپوس طلایی در لوگوی موتورولا جلب‌توجه می‌کند؛ مطمئن هستیم که این اختاپوس تصادفی نیست و به یکی از قابلیت‌های محصولات جدید موتورولا به صورت غیرمستقیم اشاره می‌کند. به همین جهت، این اختاپوس برای زیبایی هرچه بیشتر شمارش‌گر در لوگوی موتورولا قرار نگرفته است؛ البته در حال‌حاضر، نمی‌دانیم منظور موتورولا از به نمایش‌گذاشتن یک اختاپوس طلایی دقیقاً چه بوده است.

آیا شرکت موتورولا به دنبال رونمایی از یک گوشی‌هوشمند با تراشه هشت هسته‌ای است؟ در صورتی‌که پاسخ به این سوال “بلی” باشد، مسلماً این اختاپوس طلایی به یک گوشی‌ میان‌رده یا ارزان‌قیمت مانند موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس با چیپ‌ست هشت هسته‌ای اشاره نمی‌کند و به احتمال زیاد، تعداد پاهای این اختاپوس از تعداد هسته‌های پردازشی تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام (با هشت هسته پردازشی) خبر می‌دهد. این موضوع، می‌تواند احتمال رونمایی از مدل ۲۰۱۷ گوشی موتو زد را با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام افزایش دهد.

هم‌چنین، آیا ممکن است نام جدید سیستم‌عامل گوگل اندروید “اختاپوس” باشد؟ احتمال صحت‌داشتن این موضوع بسیار ضعیف است چراکه شرکت گوگل در یک رویداد خبری مجزا سیستم‌عامل اندروید O را معرفی می‌کند و نیازی به رونمایی آن توسط شرکت موتورولا و لنوو وجود ندارد. حتی در صورتی‌که شرکت موتورولا بخواهد به عنوان یکی از اولین سازندگان، گوشی‌ هوشمندی مجهز به اندروید O ارائه دهد، رویه‌ نام‌گذاری نسخه‌های مختلف پلت‎فرم اندروید، احتمال رونمایی از نسخه جدید این سیستم‌عامل را با نام “اختاپوس” به‌طور قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

در نهایت، باید گفت که ممکن است اختاپوس طلایی در شمارش‌گر جدید وب‌سایت موتورولا به قابلیت ضدآب گوشی‌های جدید این سازنده اشاره نماید؛ اما آیا موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس ضدآب است؟ شاید هم، مدل ۲۰۱۷ موتو زد از شاسی ضدآب استفاده می‌کند. به هرحال، فعلاً باید منتظر انتشار جزئیات بیشتر در طی چند هفته آینده باشیم.

منبع: Ubergizmo