آلکاتل آیدل ۴ اس ؛ یک گوشی ویندوزی که ارزان شد!

آلکاتل آیدل 4 اس

قیمت گوشی آلکاتل آیدل ۴ اس برای کاربران تی موبایل کاهش پیدا کرده است. این اپراتور قصد دارد تا شرایط ویژه ای را برای مشترکین خود فراهم کند.

اگر شما هم طرفدار استفاده از ویندوز فون ۱۰ به عنوان سیستم عامل روزانه و همیشگی خود برای گوشی هوشمندتان هستید، با توجه به پیشنهاد های موجود در بازار، شما به احتمال زیاد ممکن است اکنون کمی احساس ناامیدی کنید.

اچ پی الیت ایکس۳ (HP Elite X3) فوق العاده قدرتمند است و با توجه به نحوه استفاده شما از آن، امکانات زیادی را به شما ارائه می‌کند؛ اما قیمت بالای ۷۹۹دلاری آن، برای اکثریت مردم کمی بیش از حد گران است. لومیا ۹۵۰ (Lumina 950) قرار بود آن فرشته نجات بخشی باشد که ویندوز فون ۱۰ به آن نیاز داشت؛ اما کیفیت ساخت بدون زرق و برق آن و بسیاری مسائل دیگر، مانع از آن شدند که این دستگاه به یک محصول خاص تبدیل شود. اما اکنون آلکاتل آیدل ۴ اس با قیمت مناسبی به خریداران عرضه می شود.

در نوامبر ۲۰۱۶، Alcatel نوع دیگری از تلفن های هوشمند Idol 4s های تحت ویندوز فون ۱۰ خود را روانه بازار کرد. این دومین باری بود که ما شاهد انتشار تلفن هوشمندی که تحت سیستم عامل اندروید بوده (HTC One M8 اولین نمونه آن بود) و اکنون دارای سیستم عامل ویندوز فون است. توسط یک شرکت گوشی ساز بوده ایم که متاسفانه کمی گران تر از آن حدی که باید باشد، روانه بازار شد. گوشی آلکاتل آیدل ۴ اس با ویندوز فون ۱۰، لزوما وقتی که در ابتدا با قیمت ۴۷۰ دلار از آن رونمایی شد، گران قیمت ترین تلفن همراه موجود در بازار نبود؛ اما قیمت فعلی این دستگاه تا سقف ۲۸۸ دلار کاهش یافته و همین امر باعث می‌شود درخواست برای این محصول بیشتر شود.

Screen-Shot-2017-02-13-at-9.27.20-AM

این حراج تنها منحصر به اپراتور T-Mobile بوده و از زمانی که این محصول وارد بازار شده، ۲۸۸ دلار کمترین قیمت منتشر شده آن تاکنون است. با فقط ۲۸۸ دلار بصورت یکجا از طریق T-Mobile (یا ۱۲دلار در هر ماه)، صاحب  یک Alcatel Idol 4s با ویندوز فون ۱۰، یک نمایشگر ۵.۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، پردازشگر اسنپدراگون ۸۲۰، رم ۴ گیگابایت، دوربین پشتی ۲۱MP و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری شوید. گوشی آلکاتل آیدل ۴ اس همچنین دارای ساختاری کاملا شیشه‌ای و فلزی بوده، توانایی استفاده از آن به عنوان یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز ۱۰ با یک کابل را داشته و دارای یک جفت عینک رایگان VR است.

تاکنون حرفی از اینکه این حراج تا چه زمانی در دسترس خواهد بود به میان نیامده است؛ اما داشتن چنین ویژگی هایی تنها با قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار ، معامله شیرینی خواهد بود. دو روز قبل خبری را در تکرا منتشر کردیم که نشان می داد اپراتور T-Mobile در یک دوره یک ماهه، پیتزای رایگان برای مشترکین خود ارسال می کند. این اپراتور آمریکایی توجه ویژه ای به مشترکین خود دارد و این نکته ای بسیار قابل توجه است.

.

منبع: phonearena

نوشته آلکاتل آیدل ۴ اس ؛ یک گوشی ویندوزی که ارزان شد! اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.