آموزش اضافه کردن اکانت دوم به اینستاگرام

 

insta3

چندی پیش اخباری مبنی بر انتشار نسخه جدید اینستاگرام با قابلیت مالتی اکانت یا همان افزودن اکانت اضافه منتشر شد و حال این ویژگی به صورت رسمی برای اینستاگرام انتشار یافته است. در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم که چگونه می‌توانید از دو و یا تعداد بیشتری اکانت اینستاگرام بر روی یک گوشی یا تبلت استفاده ببرید.

لازم به ذکر است که این توانایی برای گوشی‌های اندرویدی و iOS امکان‌پذیر است و دستگاه‌های ویندوزفونی به دلیل عدم دریافت آپدیت اینستاگرام، چنین قابلیتی را هنوز ندارند و بعید هم است که آن را دریافت کنند (به دلیل عدم آپدیت شدن اینستاگرام برای این سیستم عامل که مدت زمان بسیار طولانی این به‌روز رسانی انجام نشده است).

افزودن اکانت دوم در اینستاگرام

برای این‌کار، ابتدا آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را بر روی دستگاه خود نصب کنید. برای این‌کار می‌توانید از گوگل پلی و یا اپ‌استور استفاده کنید.

پس از این‌کار، وارد اکانت خود شده و سپس از نوار پایین و طبق تصویر، آخرین گزینه سمت راست را انتخاب نمایید.

insta add account 1

پس از آن بر روی نشان سه نقطه که در بالا و سمت راست دیده می‌شود، فشار دهید تا پروفایل‌تان نمایش داده شود.

insta add account 6

پس از آن تا انتهای صفحه پایین بیایید و بر روی گزینه Add Account کلیک کنید.

insta add account 9

در این هنگام یک صفحه جدید برای ورود شما باز می‌شود که می‌توانید مشخصات اکانت دوم خودتان را وارد کنید.

insta add account 4

حال شما وارد اکانت دوم خود شده‌اید که با انتخاب نام‌تان از بالای اکانت در سمت چپ، می‌توانید که بین ۲ اکانت خود به‌راحتی سوئیچ کنید.

insta add account 5

البته شما قادر هستید تا تعداد بیشتری نیز اکانت از این طریق بیفزایید که این بار پس از فشردن قسمت بالا در سمت چپ، بایستی گزینه Add Account را زده و روند قبلی را تکرار کنید.

insta add account 7

پس از این کار اکانت سوم نیز افزوده شده و می‌توانید با باز کردن نوار بالا در سمت چپ، به‌خوبی بین آن‌ها جابجا شده و یا اکانت دیگری را نیز بیفزایید.

insta add account 8

نوشته آموزش اضافه کردن اکانت دوم به اینستاگرام اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.