آموزش افزودن Google Photos به OneDrive در ویندوز ۱۰

افزودن Google Photos به ویندوز 10

امکان اضافه کردن تصاویر از Google Photos به برنامه های دیگر کمی دشوار شده است. از ژوئیه سال ۲۰۱۹ ، Google Photos و Google Drive از هم جدا شده اند ، به این معنی که آنها دیگر به طور خودکار همگام نمی شوند.

با این وجود روش های دیگری نیز برای انتقال پرونده های عکس شما از Google Photos وجود دارد. یکی از بهترین مقصدها ، برنامه Windows 10 Photos است که با OneDrive همگام سازی شده است و حداقل یک ترابایت فضای را در اختیار شما قرار می دهد.

راهنمای زیر را دنبال کنید تا موفق به این اتصال و همگام سازی آن شوید.

 

آیا راهی برای همگام سازی خودکار عکس های Google با دسک تاپ شما وجود دارد؟

در حال حاضر ، امکان صادر کردن خودکار فایل ها از Google Photos به Google Drive یا هر برنامه دسک تاپ امکان پذیر نیست. علاوه بر این ، همانطور که اخیراً بسیاری از خوانندگان ما اظهار داشتند ، دیگر نمی توانید از “پBackup and Sync” نیز استفاده کنید.

راهی برای همگام سازی خودکار عکس های Google با دسک تاپ شما وجود دارد

برای تأیید این تغییر ، اگر به “Preferences” بروید ، می توانید مشاهده کنید که می توانید عکسها را از پوشه دسک تاپ خود در Google Photos آپلود کنید. اما گزینه دیگری وجود ندارد ، این بدان معناست که شما نمی توانید دانلود خودکار را فعال کنید. با گفتن این مسئله ، احتمال این وجود دارد که در آینده Google Photos چنین توانایی مطلوبی را اضافه کند ، بنابراین به محض وقوع این اتفاق حتما تغییرات را اعمال خواهیم کرد.

 

دانلود کردن عکس از Google Photos

در صورت عدم همگام سازی خودکار ، تنها گزینه موجود برای وارد کردن فایل های تصویری از Google Photos ، دانلود آنها به صورت دستی است. به بالای صفحه بروید و روی  نماد سه نقطه در کلیک کنید و بعد روی “Download” کلیک کنید.

برای صرفه جویی بیشتر در وقت ، می توانید یک تاریخ خاص را انتخاب کنید. با این کار تمام عکس های گرفته شده در آن تاریخ (یا دامنه تاریخ) به سرعت به صورت یک فایل فشرده دانلود می شوند.

دانلود کردن عکس از Google Photos

برای ذخیره فایل Zip یک پوشه ایجاد کنید و تصاویر را با استفاده از ۷ Zip ، WinRAR یا ابزارهای دیگر استخراج کنید. برای عکس های انتخاب شده در بالا ، من یک زیر پوشه به نام “Photoset1” ایجاد کردم ، که خود جزئی از پوشه ای به نام Google Photos است.

دانلود کردن عکس از Google Photos

افزودن عکس های دانلود شده به برنامه عکسهای Windows 10

برنامه Photos را از استارت منو باز کنید و از صفحه اصلی به “Folders” بروید. در اینجا ، شما باید “Add a folder/include more folders in your collection.” را انتخاب کنید.

افزودن عکس های دانلود شده به برنامه عکسهای Windows 10

در اینجا ، می توانید پوشه های تصویر موجود خود را که با برنامه Photos همگام سازی شده اند ، مشاهده کنید. برای وارد کردن عکسهای بارگیری شده روی “add a new folder” کلیک کنید تا آنها به خوبی نمایش داده شده و سازماندهی شوند

افزودن عکس های دانلود شده به برنامه عکسهای Windows 10

به محض افزودن پوشه جدید ، می توانید پیش نمایش عکس ها را مشاهده کنید.

برای نگه داشتن کلیه تصاویر که برای بارگیریهای بعدی از Google Photos ترتیب داده شده است ، باید پوشه اصلی را که قبلاً آن را “Google Photos” نامگذاری کردم نیز وارد کنید.

پس از اینکه تصاویر و کلیپ های ویدیویی Google Photos با موفقیت به برنامه Windows 10 Photos اضافه شد ، می توانید بلافاصله کار را با آنها شروع کنید. برنامه Photos برای ویرایش فیلم ها محبوبیت زیادی پیدا کرده و در این باره در حال ارتقاست، زیرا مایکروسافت آن را به عنوان جایگزینی برای Windows Movie Maker معرفی کرده است.

بدین ترتیب می توانید به هدف خود یعنی دسترسی به عکس های خود از گوگل فوتور در ویندوز برسید.

آیا در این باره سوالی داید؟

منبع

نوشته آموزش افزودن Google Photos به OneDrive در ویندوز ۱۰ اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.