آموزش خاموش‌ کردن هشدارهای گروه در لینکداین

 

سیستم هشدار لینکداین، اصلا مناسب نیست. با توجه به اینکه این شبکه اجتماعی مختص افراد حرفه‌ای است، پیام‌های هشدار آن، ناامیدکننده است. به عنوان مثال شما به یک گروه بزرگ اضافه می‌شوید و بدون هیچ کنترلی، نوتیفیکیشن هر پیامی را که هرکسی به گروه بفرستد، دریافت خواهید کرد، بدون اینکه نیاز به متصل بودن یا شناسایی آن شخص باشد. با اینکه گزینه پاک‌کردن مکالمات گروه وجود دارد، اما به محض ارسال پیام جدید، دوباره این قصه از سر گرفته می‌شود. تنها راهی که برای خلاصی از این مزاحمت‌ها وجود دارد، خاموش‌کردن نوتیفیکیشن گروه‌هاست.

در لینکداین (روی وب)، به اینباکس بروید و برروی گزینه More Option در گوشه بالا سمت راست کلیک کرده و سپس Group Conversations را برگزینید. در منویی که ظاهر می‌شود، گزینه Mute Conversations را بزنید. دیگر برای شما بخاطر هر فعالیتی که در گروه انجام می‌شود، هشدار فرستاده نخواهد شد. اگر خواستید، می‌توانید کلیه پیام‌های قبلی را نیز پاک کنید.

خاموش‌کردن هشدارهای گروه در لینکداین

در اپ لینکداین، به پیام‌های خود بروید و روی سربرگ مکالمه گروه کلیک کنید، تا صفحه جزئیات پدیدار شود. دکمه خاموش و روشن کردن نوتیفیکیشن‌ها در اینجا قرار دارد، که می‌توانید گزینه خاموش‌کردن را انتخاب کنید. در این صورت دیگر هیچ نوتیفیکیشنی را از این گروه دریافت نخواهید کرد.

خاموش‌کردن هشدارهای گروه در لینکداین خاموش‌کردن هشدارهای گروه در لینکداین

پیام‌های گروه‌ها در لینکداین هیچ نوع فیلتری ندارد. شما به راحتی می‌توانید جز افرادی باشید که هیچ راهی برای محدودکردن هشدارهای گروه در لینکداین ندارند. در نهایت شما با انبوهی از هشدارهای بیمه، آموزش، فرصت‌های شغلی و راه‌اندازی وب‌سایت بمباران خواهید شد. چیزی که لینکداین نیاز دارد، قراردادن گزینه‌ای برای رهایی کامل از پیام‌های یک گروه است، مانند کاری که فیس‌بوک می‌کند.

نوشته آموزش خاموش‌ کردن هشدارهای گروه در لینکداین اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.