آموزش خرید بسته‌های اینترنت ارزان‌قیمت همراه اول و ایرانسل

چند وقتی است که تغییر بسته‌های اینترنتی اپراتورهای کشورمان باعث نارضایتی کاربران شده و اعتراضاتی نسبت به آن ایجاد شده است. اما اپراتورها برای کاربران پرمصرف امکانی را ایجاد کرده‌اند که به راحتی می‌توان از بسته‌های به صرفه و ارزان‌قیمت اینترنت بهره‌مند شد. در این آموزش جزئیات آن را تقدیم شما می‌کنیم تا بتوانید از بسته‌های مقرون به صرفه ایرانسل و همراه اول استفاده نمایید.

برای دسترسی به این امکان در دو اپراتور بزرگ کشورمان می‌توانید از طریق کد ستاره 1000 مربع وارد منوی ویژه هر دو اپراتور شوید. البته باید بگوییم که این امکان از طریق اپلیکیشن‌های مخصوص این دو اپراتور نیز در دسترس است ولی به هر حال برای آن دسته از کاربرانی که امکان نصب و استفاده از اپلیکیشن همراه من یا ایرانسل من را ندارند، این آموزش توصیه می‌گردد.

بسته‌های پیشنهادی در این روش برای هر فرد متفاوت بوده و با توجه به الگوی مصرف وی از سوی اپراتور پیشنهاد می‌گردد که با توجه به قیمت بسته‌های عادی، در اغلب موارد بسته پیشنهادی شرکت، به مراتب به صرفه‌تر از آن چیزی است که به صورت عمومی توسط ایرانسل یا همراه اول ارایه می‌گردد.

نحوه مشاهده و فعال‌سازی بسته اینترنت ارزان همراه اول

1- ابتدا کد ستاره 1000 مربع را وارد نمایید. پس از وارد کردن این کد و لمس دکمه تماس، منوی زیر برایتان نمایان می‌شود.

بسته اینترنت ارزان قیمت همراه اول و ایرانسل

2- در مرحله بعدی دو گزینه برای شما نشان داده می‌شود که موضوع بحث ما گزینه اول بوده و برای این منظور عدد 1 را ارسال می‌کنیم.

بسته اینترنت ارزان قیمت همراه اول و ایرانسل

3- در مرحله بعدی از بین دو گزینه استعلام و خرید، گزینه 2 یعنی خرید بسته را ارسال نمایید تا بسته پیشنهادی برایتان نمایش داده شود.

بسته اینترنت ارزان قیمت همراه اول و ایرانسل

4- پس از مرحله قبل، حالا نوبت نمایش بسته ویژه شماست که در تصویر زیر نمونه این پیشنهاد را مشاهده می‌کنید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، بسته پیشنهادی همراه اول برای ما بسته 10 گیگابایت یکماهه است. همین بسته در سایت همراه اول با قیمت حدودی 30 هزار تومان عرضه می‌شود که بدیهی است این فاصله قیمتی، جذابیت بسیار زیادی برای هر مشترکی خواهد داشت!

نحوه مشاهده و فعال‌سازی بسته اینترنت ایرانسل

1- ابتدا کد ستاره 1000 مربع را وارد نمایید. پس از وارد کردن این کد و لمس دکمه تماس، منوی زیر برایتان نمایان می‌شود. در این مرحله گزینه 2 را ارسال نمایید.

بسته اینترنت ارزان قیمت همراه اول و ایرانسل

2- در این مرحله منوی دوره زمانی برای شما نمایش داده می‌شود که معمولا در بخش ماهانه، پیشنهادهای جذابی وجود دارد. گزینه 5 را بدین منظور ارسال نمایید.

بسته اینترنت ارزان قیمت همراه اول و ایرانسل

3- پس از مرحله قبل، پیامی مشابه پیام زیر البته با اعداد و ارقام مختص به شما نمایش داده می‌شود.

بسته اینترنت ارزان قیمت همراه اول و ایرانسل

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، بسته پیشنهادی ایرانسل برای شماره تستی ما بسیار مقرون به صرفه‌تر از بسته عادی این شرکت به صورت عمومی بوده و قطعا جذابیت بیشتری برای ما نیز خواهد داشت. البته اگر بخواهیم بین ایرانسل و همراه اول در مورد بسته پیشنهادیشان، مقایسه‌ای داشته باشیم، بدیهی است که بسته پیشنهادی همراه اول به مراتب بهتر از چیزی است که ایرانسل ارایه کرده است.

نوشته آموزش خرید بسته‌های اینترنت ارزان‌قیمت همراه اول و ایرانسل اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.