آموزش فعال کردن اعلان‌های اپلیکیشن‌ها در گلکسی واچ

فعال کردن اعلان‌های اپلیکیشن‌ها در گلکسی واچ

ساعت‌های هوشمند در کنار نمایش ساعت و ردیابی فعالیت‌های تناسب اندام، به نمایش نوتیفیکیشن‌ها نیز می‌پردازند. فعال کردن اعلان‌های اپلیکیشن‌ها در گلکسی واچ سامسونگ، موضوع مورد بحث ما در این مطلب خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید.

ساعت‌های هوشمند شرکت سامسونگ از ظاهری مناسب برخوردار هستند. علاوه بر این، اعلان‌های این گجت‌ها باعث می‌شوند تا نیاز چندانی به گوشی خود نداشته باشید. انتخاب اپلیکیشن‌هایی که قصد دریافت اعلان از آن‌ها را دارید، چندان مشکل نیست.

نحوه فعال کردن اعلان‌های اپلیکیشن‌ها در گلکسی واچ سامسونگ

با استفاده از اپلیکیشن Galaxy Wearable و طی کردن 5 گام ساده، می‌توانید نوتیفیکیشن‌های تمام یا تعدادی از برنامه‌های گوشی خود را بر روی ساعت هوشمند خود، دریافت کنید. جهت انجام این کار باید:

  1. اپلیکیشن ‌”Galaxy Wearable” را بر روی گوشی خود اجرا کنید.
  2. “Notifications” را در بالای لیست، انتخاب کنید.
  3. در اینجا می‌توانید اعلان‌ها را به‌کلی، فعال یا غیرفعال کنید. همچنین نحوه نمایش نوتیفیکیشن‌ها بر روی ساعت هوشمند خود را نیز می‌توانید در این بخش دستکاری کنید. فعال کردن اعلان‌های اپلیکیشن‌ها در گلکسی واچ فعال کردن اعلان‌های اپلیکیشن‌ها در گلکسی واچ
  4. جهت مشاهده اپلیکیشن‌هایی که می‌توانند به ارسال اعلان‌ها بر روی ساعت هوشمند شما بپردازند، باید به پایین رفته تا “See all” را مشاهده کنید.
  5. در اینجا می‌توانید اپلیکیشن‌های ارسال کننده اعلان‌ها را مشخص کنید.

حال این قدرت را دارید که بتوانید اعلان‌های دریافتی اپلیکیشن‌های موردنظر خود را کنترل کنید. فعال و یا غیرفعال کردن کلی نوتیفیکیشن‌ها، به سبک زندگی شما بستگی دارد. در بخش اعلان‌های اپلیکیشن Galaxy Wearable می‌توانید نحوه نمایش نوتیفیکیشن‌ها بر روی ساعت هوشمند خود را شخصی‌سازی کنید.

نحوه بررسی اعلان‌ها در گلکسی واچ سامسونگ

اکنون که اعلان‌ها را فعال کرده‌اید، وقت آن فرا رسیده که شیوه بررسی آن‌ها را بر روی ساعت هوشمند خود، مورد بحث قرار دهیم.

  1. در هنگام دریافت اعلان‌ها، بسته به تنظیمات ساعت خود، لرزش و یا صدایی را دریافت خواهید کرد.
  2. در سمت چپ نمایشگر، نقطه‌ای نارنجی را مشاهده خواهید کرد. این قضیه بدین معنا است که اعلان‌ها منتظر شما هستند!
  3. اگر به سمت راست سوایپ کنید، آنگاه اعلان و نشانگری را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. اگر همچنان به سمت راست سوایپ کنید، آنگاه نقطه‌هایی که بیانگر تعداد اعلان‌ها هستند نیز نمایش داده می‌شوند. فعال کردن اعلان‌های اپلیکیشن‌ها در گلکسی واچ فعال کردن اعلان‌های اپلیکیشن‌ها در گلکسی واچ
  4. جهت مشاهده یک نوتیفیکیشن، باید آیکون آن را لمس کنید. در ادامه قادر به خواندن و یا تعامل با اعلان دریافتی، خواهید بود.

پس از اینکه کارتان با اعلانی به پایان رسید، می‌توانید جهت رد کردن آن، به سمت بالا سوایپ کنید. بدین ترتیب می‌توانید اعلان دریافتی را از گوشی خود نیز حذف کنید.

با استفاده از اپلیکیشن Galaxy Wearable می‌توانید نحوه نمایش اعلان‌ها بر روی ساعت خود را به چندین روش، شخصی‌سازی کنید. می‌توانید هم لرزش و هم صدا را دریافت کرده، یکی از آن‌ها را دریافت کنید و یا اینکه هیچ‌کدامشان. در هر صورت انتخاب با خودتان است.

نوشته آموزش فعال کردن اعلان‌های اپلیکیشن‌ها در گلکسی واچ اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.