آموزش نحوه استرداد پول بازی‌های پلی‌استیشن ۴

نحوه استرداد پول بازی‌های پلی‌استیشن 4

اگر قصد داشته باشید تا پول بازی‌های دیجیتالی خریداری شده در پلی‌استیشن 4 را پس بگیرید، آنگاه رویه کمی متفاوت است. نحوه استرداد پول بازی‌های پلی‌استیشن 4 را در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد. پس در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

از لحاظ فنی، اگر یک بازی را دانلود کرده و یا بازی کرده باشید، نمی‌توانید پول آن را پس بگیرید، مگر اینکه محتوای آن مشکلی داشته باشد. این موضوع به سیاست‌های پشتیبانی پلی‌استیشن بستگی دارد. باگ و مشکلات فنی بازی‌ها نیز زیاد تأثیری بر این قضیه ندارند. به هر حال اگر یک بازی را به‌صورت دیجیتال خریداری کرده و از آن راضی نیستید، آنگاه 14 روز وقت دارید تا نسبت به درخواست استرداد وجه آن، اقدام کنید. از آنجایی که این فرایند چندان سرراست نبوده، بنابراین قصد داریم تا شما را در این مسیر راهنمایی کنیم.

نحوه استرداد پول بازی‌های پلی‌استیشن 4

  1. به آدرس “support.playstation.com/s/contact-support” بروید.
  2. اطلاعات خود را آماده کنید. این موارد شامل PSN ID، آدرس ایمیل مرتبط با حساب شما، تاریخ تولد و همچنین بازی موردنظر جهت استرداد وجه می‌شوند.نحوه استرداد پول بازی‌های پلی‌استیشن 4
  3. در پنجره‌ای که باز می‌شود، گزینه “Request A Refund” را انتخاب کنید.
  4. حال صفحه‌ای دیگر ظاهر خواهد شد. در اینجا باید گزینه “Refund ChatBot” را برگزینید.
  5. پنجره‌ای جدید ظاهر شده و در آن می‌توانید به یک ربات پشتیبان پلی‌استیشن دسترسی پیدا کنید. در پایین صفحه باید گزینه “New refund request” را برگزینید.نحوه استرداد پول بازی‌های پلی‌استیشن 4
  6. در ادامه هفت مورد سؤال از شما پرسیده می‌شوند. باید این پرسش‌ها را با توجه به بازی موردنظر و حساب مورد استفاده جهت خرید آن، پاسخ دهید. اگر این مرحله را طی کنید، آنگاه به یک پشتیبان واقعی (انسانی) ارجاع داده خواهید شد.
  7. در این مرحله، مشاور حقیقی تصمیم می‌گیرد که آیا وجه شما را پس دهد یا خیر؟

اگر با استفاده از روشی که بازی را خریداری کرده‌اید، نتوانید وجه خود را دریافت کنید، آنگاه در عوض وجه موردنظر به کیف پول فروشگاه PSN شما، واریز خواهد شد. سونی پیش‌تر امکان فروش کدهای بازی‌های دیجیتال پلی‌استیشن 4 را از سایر خرده‌فروش‌ها سلب کرده بود. حال با اعمال سیاست بازپرداخت وجوه بازی‌ها، این شرکت توانسته که وجهه بهتری نزد جامعه بازی‌بازان پیدا کند.

نوشته آموزش نحوه استرداد پول بازی‌های پلی‌استیشن 4 اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.