آنر با اینتل و کوالکام قرارداد همکاری امضا کرد

 
 
شرکت چینی آنر که قبلا زیرمجموعه هواوی بود اکنون با تولید کنندگان تجهیزات و نیمه رسانای آمریکایی از جمله اینتل و کوالکام قرارداد امضا کرده است.
 
به نقل از اسپوتنیک، شرکت چینی «آنر» با چند تولید کننده نیمه رسانا و تهیه کنندگان تجهیزات موبایل قرارداد امضا کرده است.
 
این تولید کننده موبایل بخشی از هواوی بود که به دلیل تحریم‌های آمریکا فروخته شد و اکنون مستقل از شرکت مادر خود فعالیت می‌کند.
 
شرکت‌های آمریکایی از جمله کوالکام، اینتل و میکرون از تأمین کنندگان تجهیزات آنر هستند. ژائو مینگ مدیر ارشد اجرایی آنر در مصاحبه‌ای گفت: تقریباً تمام شرکای زنجیره ذخایر ما از جمله کوالکام، اینتل، AMD و میکرون ارسال محموله برای ما را از سر گرفته‌اند و قراردادهایی امضا کرده‌اند. هم اکنون آنها هیچ محدودیتی برای تأمین ذخایر تجهیزات ما ندارند.
 
به گفته ژائو، آنر محصولات خود را در سراسر روسیه توزیع می‌کند و حضور خود در بازارهای بین المللی را گسترش می‌دهد. او در این باره می‌گوید: سیستم بازاریابی بین المللی و ارزیابی آنر از هم اکنون با شرکت جدید یکپارچه شده است.
 
این اخبار در حالی منتشر می‌شود که این شرکت چینی با مایکروسافت قراردادی امضا کرده تا از ویندوز ۱۰ در لپ تاپ‌های «آنر مجیک بوک» استفاده کند.
 
آمریکا در ۲۰۱۹ میلادی هواوی را در فهرست سیاه وزارت بازرگانی قرار داد و به این ترتیب این شرکت اجازه استفاده از تجهیزات وفناور ی های آمریکایی را نداشت. در پی این روند کسب وکار تولید موبایل در هواوی با چالش روبرو شد. در نهایت این شرکت چینی در ۳۰ نوامبر برند آنر را به قیمت ۱۵.۲ میلیارد دلار به یک کنسرسیوم فروخت.