آنر بند زد وان در نمایشگاه CES 2016

آنر بند زد وان به همراه یک گوشی هوشمند در طول نمایشگاه CES 2016 توسط شرکت آنر معرفی شد.

آنر بند زد وان به همراه یک گوشی هوشمند در طول نمایشگاه CES 2016 توسط شرکت آنر معرفی شد.

امروز در این نمایشگاه آنر بند زد وان مورد توجه قرار گرفته است زیرا با اینکه مانند یک بند تناسب اندام عمل می کند اما ظاهر مستطیل شکلی که بسیاری از دستگاه های تناسب اندام مانند بند مایکروسافت اتخاذ کرده اند را دنبال نمی کند و چیزی شبیه یک ساعت مچی دایره ای معمولی است.

آنر بند زد وان یک صفحه نمایش ۱.۰۶ اینچی پی ام اولد با رزولوشن  ۱۲۸ × ۱۲۸ دارد که همانطور که می بینید، وضوح صفحه نمایش آن بسیار پایین تر از ساعت های هوشمند رده بالا است. اما با توجه به برنامه های کاربردی در نظر گرفته شده برای آنر بند زد وان و حفظ عمر باتری است.

قاب فولاد ضد زنگ آنر بند زد وان دارای قطر ۳۸ میلی متری، ضخامت ۹.۵ میلی متری و وزن ۲۵ گرمی است. این بند توسط یک پردازنده ی کورتکس ام ۴ مبتنی بر STM32F411  از STMicroelectronics است، که با یک باتری داخلی ۷۰ میلی آمپر زوج طراحی شده است. آنر می گوید که این باتری ۳ تا ۴ روز برای استفاده عادی، مثل استفاده از تناسب اندام و خواب در طول روز، دوام دارد. آنر بند زد وان هم مانند بسیاری از ابزارهای پوشیدنی، توسط IP68  گواهی شده است.

آنر بند زد وان علاوه بر ردیابی تناسب اندام، از برخی از انواع ارتباطات، از جمله اطلاع رسانی معکوس و شماره تماس گیرنده، نیز پشتیبانی می کند . این بند از طریق بلوتوث ۴.۱ به گوشی های هوشمند متصل می شود.  آنر بند زد وان از iOS 7.0 به بعد و همچنین از اندروید ۴.۴.۴ کیت کت به بعد، پشتیبانی می کند. این بند در رنگ های سیاه، سفید، کرم ، با مدل نوار سیاه و انتهای فولاد سیاه طراحی شده است. آنر بند زد وان هنگامی که در پایان این ماه، برای خرده فروشی اماده شود، به قیمت  ۷۹.۹۹ دلار به فروش می رسد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: anandtech


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته آنر بند زد وان در نمایشگاه CES 2016 اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.