آنر تصمیم دارد از چیپست‌های ۵G مدیاتک در گوشی‌های آینده خود استفاده کند

آنر، برند فرعی هواوی، هفته پیش از گوشی میان‌رده X10 5G رونمایی کرد و ژائو مینگ، رئیس این شرکت، صحبت‌های جالبی را بعد از رویداد معرفی این هندست انجام داد. او گفت که آنر قصد دارد روابط خود را با کمپانی مدیاتک مستحکم کند و برنامه‌هایی برای استفاده از چیپست‌های 5G این شرکت در گوشی‌های آینده خود دارد.

این اتفاق بعد از آن می‌افتد که ممنوعیت هواوی برای تجارت با شرکت‌های آمریکایی، برای یک سال دیگر تمدید شد و وزارت بازرگانی آمریکا قانون جدیدی را اعلام کرد که به‌شدت دسترسی هواوی به چیپست‌ها را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد. طبیعتا این‌گونه اقدامات، هواوی و آنر را در شرایط نامناسبی قرار می‌دهد و آن‌ها را مجبور خواهد کرد که به سمت تامین‌کنندگان دیگر چیپست مانند مدیاتک بروند.

تراشه‌های سری Dimensity مدیاتک گزینه‌های 5G ارزن‌تری را ارایه می‌کنند و قابلیت‌های خوبی مانند پشتیبانی از دو سیم‌کارت 5G را دارند. بنابراین استفاده این چیپست‌ها در داخل هندست‌های آینده آنر و هواوی می‌تواند خبر جالبی باشد.

نوشته آنر تصمیم دارد از چیپست‌های 5G مدیاتک در گوشی‌های آینده خود استفاده کند اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.