آنر مجیک ۲ با دوربین سلفی سه‌گانه و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر معرفی شد!

Honor-Magic-2-or-آنر-مجیک-2 آنر مجیک 2 با دوربین سلفی سه‌گانه و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر معرفی شد!

پس از روزها و ماه‌ها انتظار، سرانجام کمپانی آنر که زیرمجموعه‌ای از شرکت هواوی به حساب می‌آید، از گوشی جدید و شاید هم بتوان گفت انقلابی خود به نام آنر مجیک 2 پرده برداشت. محصولی با ویژگی‌ها و خصوصیات خاص (مانند دوربین سلفی سه‌گانه و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر) که یکی از کم‌حاشیه‌ترین نمایشگرها را در دل خود دارد. همراه آی‌تی‌رسان باشید تا با سوگولی جدید آنر بیش‌تر آشنا شویم.

Honor-Magic-2-آنر-مجیک-2-4-1000x500 آنر مجیک 2 با دوربین سلفی سه‌گانه و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر معرفی شد!
Honor Magic 2، آنر مجیک 2

پرچمدار پیش روی ما دارای مجموعا شش دوربین بوده که سه تا برای سلفی‌بازها و باقی‌مانده نیز برای قاب پشتی و دوربین اصلی در نظر گرفته شده‌اند. مطابق انتظار، تراشه قدرتمند کایرین 980 با قابلیت شارژ سریع 40 واتی در این هندست حضور دارد. همان‌گونه که اشاره شد، آنر مجیک 2 تقریبا هیچ حاشیه‌ای در اطراف نمایشگر خود نداشته و برش مشهور ناچ نیز در بالای نمایشگرش به چشم نمی‌خورد. این امر به کمک استفاده از مکانیسم کشویی بدنه حاصل شده که چند وقتی است در برخی گوشی‌های چینی مانند اوپو فایند ایکس، شیائومی می میکس 3 و لنوو Z5 پرو شاهد به‌کارگیری از این سیستم هستیم.

Honor-Magic-2-آنر-مجیک-2-1000x560 آنر مجیک 2 با دوربین سلفی سه‌گانه و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر معرفی شد!

نمایشگر به‌کار رفته در این محصول، یک نمونه 6.39 اینچی از نوع اولد (OLED) است که ویژگی‌هایی مانند رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر 19 به 9 را به همراه دارد. یک شیشه خمیده 2.5 بعدی نیز بر روی این پنل قرار گرفته تا هم به زیبایی ظاهری آن کمک شده باشد، هم در مقابل آسیب‌های احتمالی از آن محفاظت کند. همان‌گونه که انتظارش را داشتیم، جدیدترین چیپست شرکت های‌سیلیکون (متعلق به هواوی) به نام کایرین 980 با معماری مدرن 7 نانومتری در گوشی آنر مجیک 2 حضور دارد. کمپانی تولیدکننده از 6 و 8 گیگابایت رم در کنار 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی برای ایجاد پیکربندی‌های گوناگون این هندست استفاده کرده است. متاسفانه هیچ درگاهی برای پشتیبانی از کارت حافظه در این دیوایس تعبیه نشده است.

Honor-Magic-2-آنر-مجیک-2-1-1000x580 آنر مجیک 2 با دوربین سلفی سه‌گانه و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر معرفی شد!

شاید جذاب‌ترین مورد درباره این دستگاه، سیستم دوربین باشد. در قاب پشتی این گجت و در قسمت بالایی گوشه سمت راست می‌توانید سه دوربین مشاهده کنید. دوربین اصلی رزولوشن 16 مگاپیکسلی دارد، دوربین دوم یک نمونه 24 مگاپیکسلی مونوکروم (سیاه و سفید) بوده و دوربین سوم نیز یک نمونه 16 مگاپیکسلی از نوع اولترا واید (فوق زاویه باز) است. عدم حضور لنز تله‌فوتو باعث شده که پرچمدار جدید آنر مسیری کاملا متفاوت از پرچمداران هواوی در پیش گرفته باشد. برای مثال گوشی هواوی P20 پرو از یک لنز تله‌فوتو بهره می‌برد اما لنز واید ندارد. از طرف دیگر، گوشی هواوی میت 20 پرو از وجود لنز واید سود می‌برد ولی لنز مونوکروم در مجموعه دوربین آن دیده نمی‌شود.

Honor-Magic-2-آنر-مجیک-2-2-1000x467 آنر مجیک 2 با دوربین سلفی سه‌گانه و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر معرفی شد!

جذابیت‌های مجموعه دوربین این دستگاه بیش‌تر به بخش دوربین سلفی تعلق دارد. جایی که برای اولین بار در دنیا از دوربین سلفی سه‌گانه در آنر مجیک 2 استفاده شده است. شاید نوع سنسورهای این بخش چندان برای شما جذاب نباشد اما در هر حال باید بدانید این بخش شامل یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی است که توسط دو دوربین عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. هم‌چنین در این قسمت می‌توان یک اسکنر چهره مبتنی بر امواج مادون قرمز را مشاهده کرد که برای بازگشایی قفل از طریق سیستم تشخیص سه‌بعدی چهره کاربرد دارد. اگر به هر دلیلی تمایل به استفاده از این سیستم و باز و بسته کردن پیاپی اسلایدر گوشی خود ندارید، یک حسگر اثر انگشت در دل نمایشگر این دستگاه تعبیه شده تا به کمک آن بتوانید به راحتی قفل صفحه آنر مجیک 2 را باز کنید.

Honor-Magic-2-آنر-مجیک-2-5-1000x597 آنر مجیک 2 با دوربین سلفی سه‌گانه و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر معرفی شد!

گوشی آنر مجیک 2 با قابلیت شارژ سریع 40 واتی (10 ولت/4 آمپر) عرضه خواهد شد. آنر این قابلیت را مجیک شارژ نامیده و ادعا می‌کند که این سیستم می‌تواند باتری 3,400 میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه را تنها ظرف 15 دقیقه، تا 50 درصد شارژ کرده و 85 درصد از این باتری نیز تنها ظرف نیم ساعت شارژ شود. آنر مجیک 2 از پورت USB-C بهره برده و از آن‌جایی که درگاه هدفون برای آن در نظر گرفته نشده، به عنوان پورت صوتی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از راه‌های ارتباطی این هندست می‌توان به بلوتوث نسخه 5 و جی‌پی‌اس دوبانده اشاره کرد. یک دستیار مجازی موسوم به “Yoyo” در آنر مجیک 2 حضور داشته که زندگی هوشمند را با قابلیت‌های مبتنی بر یادگیری ماشینی و ذهن‌خوانی برای کاربرش فراهم می‌کند.

3 آنر مجیک 2 با دوربین سلفی سه‌گانه و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر معرفی شد!  2 آنر مجیک 2 با دوربین سلفی سه‌گانه و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر معرفی شد!  1 آنر مجیک 2 با دوربین سلفی سه‌گانه و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر معرفی شد!  6 آنر مجیک 2 با دوربین سلفی سه‌گانه و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر معرفی شد!  5 آنر مجیک 2 با دوربین سلفی سه‌گانه و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر معرفی شد!  4 آنر مجیک 2 با دوربین سلفی سه‌گانه و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر معرفی شد!

گوشی آنر مجیک 2 در رنگ‌های آبی، قرمز و مشکی و در سه پیکربندی با 6 گیگابایت رم/128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم/128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم/256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. ارزان‌ترین نسخه این گوشی (نسخه دارای 6 گیگابایت رم) قیمتی معادل 545 دلار داشته و نسخه سوم با 700 دلار قیمت، گران‌ترین آپشن این مجموعه خواهد بود. پیش‌فروش این دستگاه هم‌اکنون آغاز شده، اما عرضه رسمی آن از روز 6 نوامبر (15 آبان) به انجام خواهد رسید.

نوشته آنر مجیک 2 با دوربین سلفی سه‌گانه و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر معرفی شد! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.