آنر ۲۰ اس با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی رسما معرفی شد

آنر 20 اس

اسمارتفون جدید برند آنر با نام آنر 20 اس (Honor 20S) به طور رسمی رونمایی شد. این تلفن در واقع، همان آنر 20 (Honor 20) است، اما تفاوت‌هایی در بخش پردازنده مرکزی و دوربین اصلی ایجاد شده تا کاربرانی که بودجه زیادی برای خرید آنر 20 ندارند، قادر به خرید آنر 20 اس باشند.

این هندست هوشمند به جای استفاده از تراشه Kirin 980 از چیپست Kirin 810 بهره می‌برد. البته، هردو تراشه تحت فرآیند 7 نانومتری تولید شده‌اند. مهم‌ترین تغییر در بخش تراشه گرافیکی (GPU) تلفن ایجاد شده است که آنر 20 اس از چیپست Mali-G52 MP6 به جای Mali-G76 MP10 استفاده می‌کند.

استفاده از تراشه‌های مدل پایین به معنی کند شدن نرم‌افزار و سخت‌افزار این تلفن نبوده و عملکرد کلی دستگاه، نسبت به مدل بالاتر خود با کاهش زیادی روبه‌رو نبوده است، زیرا با دو هسته Cortex-A76 (به جای چهار هسته) و شش هسته Cortex-A55 نیز می‌توان عملکرد خوبی را از آنر 20 اس شاهد بود.

پیکربندی حافظه داخلی در یک گزینه 128 گیگابایت به همراه دو پیکربندی مختلف حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی به دست مشتریان آنر خواهد رسید. لازم به ذکر است که هیچ شیاری برای استفاده از کارت حافظه microSD وجود ندارد.

آنر 20 اس

یک مجموعه دوربین سه‌گانه در بدنه پشتی تلفن با لنز اصلی 48 مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/1.8 تعبیه شده است. این سنسور قادر به ضبط ویدیو‌های فول اچ‌دی (1080p) با نرخ 30 فریم برثانیه است. لنز مذکور، توانایی ضبط ویدیو‌های 4K را ندارد.

در پایین سنسور اصلی یک لنز زاویه عریض با کیفیت 8 مگاپیکسل و یک لنز ماکرو اختصاصی با کیفیت 2 مگاپیکسل در مجموعه دوربین سه‌گانه وجود دارد. در نظر داشته باشید که در مجموعه دوربین چهارگانه آنر 20 یک سنسور الترا‌واید 16 مگاپیکسلی نیز وجود داشت. سنسور عمق هم در مجموعه دوربین آنر 20 اس حذف شده است. سخت‌افزار مربوط به بخش پردازنده شبکه عصبی (NPU) تراشه Kirin با استفاده از فناوری هوش مصنوعی خود (AI) قادر به ثبت تصاویر در محیط‌های کم‌نور است که حالت مذکور را Super Night Scene نامیده‌اند.

آنر 20 اس

آنر 20 اس دارای یک دوربین سلفی با کیفیت 32 مگاپیکسل است که درون حفره صفحه‌نمایش قرار دارد. اندازه هر پیکسل در لنز اصلی دستگاه و لنز دوربین سلفی، 0.8 میکرومتر بوده و هر دو لنز از ترکیب پیکسل‌ها برای ساخت یک تصویر کامل بهره می‌برند.

در بخش صفحه نمایش تلفن با یک پنل IPS LCD طرف هستیم که با اندازه 6.26 اینچ در بدنه تلفن گنجانده شده و با رزولوشن +1080p و پوشش 96 درصدی رنگ در فرمت NTSC یک تصویر باکیفیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اسکنر اثرانگشت تلفن نیز در بخش کناری بدنه نصب شده است.

باتری آنر 20 اس دارای ظرفیت 3750 میلی‌آمپر بوده و از فناوری شارژ سریع 20 وات پشتیبانی می‌کند.

پیش‌فروش این تلفن از امروزآغاز شده است و انتظار داریم که فروش رسمی آن از فردا آغاز شود. اگر امروز نسبت به پیش‌خرید آنر 20 اس اقدام کنید، هدیه‌ای از طرف شرکت هواوی دریافت خواهید کرد. بنابراین، پس از ثبت سفارش به همراه اسمارتفون خود یک هدفون‌ سیمی AM115 هواوی را دریافت خواهید کرد.

قیمت این دستگاه برای مدل پایه (6/128 گیگابایت) از 1900 یوآن چین (265 دلار) شروع می‌شود و قیمت نسخه مجهز به رم 8 گیگابایتی، 2200 یوآن چین خواهد بود. شما از هم‌اکنون می‌توانید آنر 20 اس را از وب‌سایت‌های VMall ،TMall و JD خریداری کنید.

نوشته آنر 20 اس با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی رسما معرفی شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.