آپدیت امنیتی ماه ژوئن برای گوشی های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج منتشر می شود

آپدیت امنیتی ماه ژوئن برای گوشی های گلکسی اس 7 و اس 7 اج منتشر می شود

کاربران گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به زودی از بسته آپدیت امنیتی که به صورت OTA منتشر می شود، بهره مند خواهند شد.

این آپدیت که برای کاربران پرچمداران ۲۰۱۶ ارسال می شود می تواند کمی از نگرانی های امنیتی افراد را کاهش دهد. گوشی گلکسی اس ۷، نرم افزار نسخه G930W8VLS2BQF1 را دریافت خواهند کرد؛ و کاربران گلکسی اس ۷ اج از نرم افزار نسخه G935W8VLS2BQF1 بهره مند خواهند شد.

البته مشخص نیست که این تغییرات جدید، چه آسیب پذیری هایی را مد نظر قرار داده اند و تنها هدف امنیتی آنها اعلام شده است. علاوه بر بسته آپدیت امنیتی ماه ژوئن، این آپدیت شامل بهینه سازی در ثبات و عملکرد دستگاه شده و باگ های آن نیز برطرف شده است.

زمانی که نوتیفیکشن آپگرید را روی دستگاه خود مشاهده می کنید، از پر بودن شارژ دستگاه و اتصال آن به اینترنت اطمینان حاصل کنید. اگر هنوز هم چنین نوتیفیکیشنی را دریافت نکرده اید، می توانید با مراجعه به Setting> About Device> Software Updates ، انتشار این آپدیت برای دستگاه خود را بررسی کنید.

.

منبع: phonearena

مطلب آپدیت امنیتی ماه ژوئن برای گوشی های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج منتشر می شود برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.