آپدیت جدید ایسوس ذنفون ۶ موجب افزایش کارایی دوربین می‌شود

ذنفون 6

ایسوس تنها چند روز پس از انتشار اولین آپدیت برای پرچمدار جدید خود، یعنی ذنفون 6، آپدیت دیگری را برای بهبود قابلیت‌های تلفن و هم‌چنین بهبود کارایی دوربین منتشر کرد. این آپدیت همانند بروزرسانی قبلی، تمرکز خود را برروی افزایش کیفیت و ویژگی‌های دوربین ذنفون 6 قرار داده است.

مهم‌ترین تغییر در این آپدیت، اضافه‌شدن مد شبانه جدیدی برروی حالت سلفی دوربین است. این قابلیت به کاربران ذنفون 6 اجازه می‌دهد که عکس‌های سلفی خود را در محیط‌های کم‌نور با کیفیت بهتری ثبت کنند. همانطور که در بالا اشاره شد، به‌غیر از دوربین دستگاه، سایر بخش‌های اسمارتفون نیز بهبودهایی داشته‌اند.

یکی دیگر از تغییرات در این آپدیت مصنوعی بوده و به کاربران هیچ کمکی نمی‌کند! ظاهرا این آپدیت کارایی کلی تلفن را در بنچمارک‌ها افزایش می‌دهد. اما برای این کار باید در ابتدا اپلیکیشن AI Boost را اجرا کرده و سپس آزمایش بنچمارک تلفن را انجام دهید.

علاوه‌بر موارد مصنوعی، می‌توان به بهبود ثبات سیستم تلفن در هنگام استفاده از قابلیت روشنایی خودکار (Auto Brightness) اشاره کرد. این مسئله در برخی از تلفن‌ها دائمی نبود و هرچند‌وقت یکبار اتفاق می‌افتاد.

نوشته آپدیت جدید ایسوس ذنفون 6 موجب افزایش کارایی دوربین می‌شود اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.