آپدیت جدید سامسونگ برای سری گلکسی S20 منتشر شد

آپدیت گلکسی S20

سامسونگ در ماه گذشته میلادی یک آپدیت نرم‌افزاری برای اسمارت‌فون‌های گلکسی S20 ،S20+ و S20 الترا منتشر کرد. این آپدیت فقط در اختیار کاربران هنگ‌ کنگی و تایوانی تلفن‌های مذکور قرار گرفته بود که پچ امنیتی ماه آوریل را نیز به همراه داشت. البته، آپدیت نرم‌افزاری سامسونگ به منظور بهبود دوربین پرچمداران سری گلکسی S20 عرضه شده بود.

هم‌اکنون، این آپدیت برای نسخه‌های جهانی تلفن‌های سامسونگ گلکسی S20 نیز منتشر شده است. آپدیت جدید سامسونگ در ابتدا برای کاربران کشور کره جنوبی و سپس در سراسر قاره آسیا انتشار یافت و اکنون هم در حال عرضه برای کاربران سایر نقاط جهان است. گزارشات تایید شده نشان می‌دهند که آپدیت جدید سامسونگ برای هندست‌های سری S20 در کشور‌های امارات متحده عربی، روسیه، آفریقای جنوبی و نپال عرضه شده است. بنابراین، به نظر می‌رسد که آپدیت مورد بحث ما در سراسر جهان نیز در حال انتشار بوده و انتظار می‌رود که دستگاه‌های خارج از قاره آمریکای شمالی و چین نیز طی چند روز آینده به این بروزرسانی مجهز خواهند شد.

Samsung Galaxy S20 Ultra

این نکته را نیز به یاد داشته باشید که سامسونگ جدیدترین آپدیت نرم‌افزاری را برای مدل‌های 4G/LTE پرچمداران سری گلکسی S20 عرضه کرده و نسخه‌های 5G در آینده این آپدیت را دریافت خواهند کرد. این بروزرسانی با شماره ساخت G98xFXXU1ATCT در اختیار صاحبان دستگاه‌های پرچمدار سامسونگ قرار گرفته است. حرف x در شماره ساخت نیز بسته به مدل تلفن کاربران متفاوت خواهد بود.

این آپدیت شامل مواردی همچون اضافه شدن برخی قابلیت‌ها، پیشرفت دوربین و پچ امنیتی ماه آوریل بوده که با حجم 293 مگابایت منتشر شده است.

نوشته آپدیت جدید سامسونگ برای سری گلکسی S20 منتشر شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.