آپدیت رابط کاربری One UI 2.1 برای تلفن سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت منتشر شد

آپدیت گلکسی نوت 10 لایت

شرکت سامسونگ آپدیت رابط کاربری One UI 2.1 را برای تلفن گلکسی نوت 10 لایت منتشر کرد. این شرکت در هفته گذشته نیز همین بروزرسانی را برای مدل لایت تلفن گلکسی S10 عرضه کرده بود. با توجه به این که دو گوشی سامسونگ در زمان‌های مختلفی معرفی شده‌اند، بنابراین، طبیعی است که فرآیند انتشار آپدیت‌ آن‌ها از لحاظ زمانی نیز یکسان نخواهد بود.

آپدیت جدید منتشر شده برای گلکسی نوت 10 لایت پچ امنیتی آوریل 2020 را هم شامل می‌شود. این آپدیت با شماره نسخه N770FXXU2BTD4 برای کاربران کشور‌های اسپانیا و امارات متحده عربی منتشر شده است. از آن جایی که فرآیند انتشار این آپدیت به صورت مرحله‌ای است، طبق معمول، انتظار می‌رود که در روزها و هفته‌های آتی در مناطق بیشتری از جهان عرضه شود.

آپدیت گلکسی نوت 10 لایت

رابط کاربری One UI 2.1 سامسونگ هم‌زمان با تلفن‌های پرچمدار سری گلکسی S20 معرفی شده بود. این رابط، حالت‌های Single Take و Pro را برای اپلیکیشن دوربین (ضبط ویدیو) دستگاه‌های سامسونگی به ارمغان می‌آورد. به علاوه، از سایر امکانات و قابلیت‌های آن می‌توان به My Filters ،Selfie Tone و AR Zone اشاره کرد. اپلیکیشن AR Emoji نیز به‌روز شده و صفحه‌کلید سامسونگ از ویژگی ترجمه چندزبانه استفاده می‌کند.

نوشته آپدیت رابط کاربری One UI 2.1 برای تلفن سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت منتشر شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.