آپدیت OxygenOS 9.0.7 به همراه چندین قابلیت جدید برای گوشی وان‌پلاس ۶T منتشر شد

oneplus-6T_03-w782 آپدیت OxygenOS 9.0.7 به همراه چندین قابلیت جدید برای گوشی وان‌پلاس 6T منتشر شد

چند روز پیش بود که آپدیت OxygenOS 9.0.6 برای گوشی وان‌پلاس 6T عرضه شد. در حالی که کمپانی گوگل عملیات انتشار وصله‌های امنیتی مربوط به ماه دسامبر را آغاز کرده است، اما در آپدیت جدید وان‌پلاس 6T که شماره OxygenOS 9.0.7 به خود گرفته است، خبری از آپدیت‌های امنیتی جدید نیست. همراه آی‌تی‌رسان باشید تا از جزئیات این پکیج بیش‌تر آگاه شویم.

Oneplus-6t-beauty-1-Copy آپدیت OxygenOS 9.0.7 به همراه چندین قابلیت جدید برای گوشی وان‌پلاس 6T منتشر شد
وان‌پلاس 6T

اگرچه آپدیت جدید شامل وصله‌های امنیتی ماه دسامبر نمی‌شود، اما پیش‌بینی می‌کنیم پچ‌های امنیتی جدید گوگل در روزهای آینده و طی یک به‌روزرسانی مجزا برای گوشی وان‌پلاس 6T منتشر شود. با این حال به‌روزرسانی جدیدی که منتشر شده، موجب برخی اصلاحات و اضافه شدن یک سری قابلیت جدید شده که در ادامه می‌توانید لیست آن را مشاهده فرمایید.

سیستم:

  • بهبود پایداری بلوتوث برای برقراری بهتر ارتباطات
  • بهینه‌سازی پایداری اتصال وای‌فای
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی در حال استندبای (آماده به کار)
  • رفع مشکلات نمایشگر هنگام نمایش والپیپرهای لاک اسکرین (صفحه قفل)
  • رفع مشکلات عمومی و بهبود عملکرد کلی دستگاه

دوربین:

  • بهبود عملکرد ضبط ویدیوهای اسلوموشن

بخش صوتی:

تنظیم‌کننده صوتی برای گوشی‌های بلوتوثی (Bluetooth earphones)

به‌روزرسانی فوق برای کاربران منتشر شده و شاید ساعاتی طول بکشد که اعلان آن بر روی گوشی کاربران ظاهر شود. بد نیست بدانید کمپانی وان‌پلاس اخیرا اعلام کرده که طی همکاری با شرکت خودروسازی مک‌لارن قصد دارد نسخه‌ای ویژه از گوشی وان‌پلاس 6T را شش روز دیگر معرفی کند.

ظاهرا این گوشی قرار است نخستین گوشی وان‌پلاس باشد که از 10 گیگابایت رم سود خواهد برد. شایان ذکر است که مدل پایه و استاندارد گوشی وان‌پلاس 6T به 6 گیگابایت رم و مدل قوی‌تر آن به 8 گیگابایت رم مجهز شده‌اند. هم‌چنین گفته شده که این نسخه ویژه از 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. مطابق آخرین اطلاعات، این مدل قرار است به عرضه جهانی برسد.

نوشته آپدیت OxygenOS 9.0.7 به همراه چندین قابلیت جدید برای گوشی وان‌پلاس 6T منتشر شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.