آیا ال جی وی ۳۰ مجهز به تکنولوژی شارژ سریع و دوربین دوگانه خواهد بود؟

آیا ال جی وی 30 مجهز به تکنولوژی شارژ سریع و دوربین دوگانه خواهد بود؟

در هفته های اخیر شایعات و اخبار مختلفی پیرامون ال جی وی ۳۰ منتشر شده و انتظار می رود جدیدترین پرچمدار ال جی در ماه های آتی رسما رونمایی شود.

در همین راستا امروز نیز شایعاتی درباره این گوشی در توییتر منتشر شد. یکی از کارکنان این شرکت به نقل از یک منبع که نمی خواست نامش فاش شود در توییتر اعلام کرد که ال جی وی ۳۰ از تکنولوژی شارژ سریع بهره مند خواهد بود و در نتیجه پنل پشتی آن احتمالا از جنس شیشه است.

این منبع همچنین تایید کرد که ساختار دوربین دوگانه همچنان در گوشی ال جی وی ۳۰ حفظ شده و اسکنر اثر انگشت نیز در پشت این پرچمدار تعبیه شده است.

همان طور که اشاره شد، در هفته های اخیر شایعات مختلفی پیرامون ال جی وی ۳۰ منتشر شده که بیان می کردند این کمپانی کره ای در حال آماده سازی برای عرضه گوشی به بازار است. همچنین شایعات دیگری بیان می کردند که این گوشی در ۹ شهریور (۳۱ آگوست) عرضه خواهد شد.

همچنین از جمله مشخصات ال جی وی ۳۰ که در شایعات مختلف به آن ها پرداخته شده می توان به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز شده و احتمالا از یک صفحه نمایش بدون حاشیه ۶.۲ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ برخوردار است.

شایعاتی دیگر نیز به زبان طراحی این پرچمدار پرداختند و گفتند که معلوم نیست که این کمپانی کره ای قصد دارد صفحه نمایش ثانویه را در ال جی وی ۳۰ حفظ کند یا خیر. برخی نیز به این موضوع اشاره کردند که احتمال دارد این کمپانی کره ای صفحه نمایش ثانویه را در قالب دیگری پیاده سازی کرده و آن را در راستای بهبود رویکرد صفحه نمایش بدون حاشیه خود پیاده سازی نماید.

تا بدین جا این گونه گفته می شود که ال جی وی ۳۰ در اواخر ماه آگوست رونمایی خواهد شد و این یعنی جدیدترین پرچمدار ال جی قرار است زودتر از تاریخ رونمایی معمول گوشی های ال جی، معرفی شود.

ال جی وی ۱۰ و ال جی وی ۲۰ به ترتیب در ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ میلادی معرفی شدند؛ اما اکنون به نظر می رسد کمپانی ال جی قصد دارد جدیدترین پرچمدار خود را پیش از رونمایی سامسونگ از گلکسی نوت ۸، معرفی کرده و به بازار عرضه کند.

سری وی گوشی های ال جی از نظر تعداد دستگاه های فروخته شده، همواره زیر سایه سری گلکسی نوت سامسونگ قرار داشت، اما با مشکلاتی که کاربران در گلکسی نوت ۷ سامسونگ تجربه کردند، انتشار سریع تر جدیدترین فبلت ال جی می تواند به سود این کمپانی تمام شود.

به نظر می رسد برای اطلاع از جزئیات بیشتر و دقیق تر درباره گوشی ال جی وی ۳۰ باید منتظر روزها و هفته های آتی باشیم.

منبع: androidheadlines

مطلب آیا ال جی وی ۳۰ مجهز به تکنولوژی شارژ سریع و دوربین دوگانه خواهد بود؟ برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.