آیا امن‌ترین و ارزان‌ترین راه سفر کردن را می‌دانید؟

شاید هیچ‌چیز مانند قطار به شما حس واقعی سفر را ندهد. صدای حرکت روی ریل قطار، پشت سر گذاشتن مبدا و مناظر دیدنی و جذاب در هیچ کدام از وسایل نقلیه سفری حس در حرکت بودن را در خود ندارد. از طرفی، سفر با قطار حس فوق‌العاده امنیت را برای شما به ارمغان می‌آورد. البته این وسیله حمل و نقل برای سالیان سال رقیب و همتایی نداشت و تا قبل از همه‌گیر شدن هواپیما، یکه تاز جا به جایی برای همه ی کسانی بود که می خواستند تا از این شهر به یک شهر دیگر بروند. شاید برای همین باشد که همواره حس نوستالژیک را در خود دارد. این را هم باید حتما بگوییم که با پیشرفت تکنولوژی نه تنها از محبوبیت قطار نسبت به گذشته کم نشده و هنوز هم خیلی ها سفرهای خودشان را با استفاده از این وسیله انجام می دهند بلکه با استفاده از همین موهبت امنیت و جذابیت آن، چه از لحاظ فنی و چه خدماتی، ارتقاء پیدا کرده است.

چرا باید اینترنتی بلیط قطار را رزرو کنید؟

برای کسانی که طرفدار سفر با قطار هستند، استفاده از این وسیله به معنای عدم نگرانی درباره ی شرایط جوی، خطر و یا حتی خیلی از مشکلات دیگر است. البته نباید از قیمت کم و بسیار مناسب بلیط قطار در انواع مختلف هم که عاملی تاثیر گذار است، چشم پوشی کرد. مخصوصا که قطارهای مختلف با درجه کیفیت و خدمات متفاوتی وجود دارند که مسافران می توانند بسته به نیاز و بودجه خود انتخاب مناسبی انجام دهند.

اما حالا از آن روزهایی که برای خرید بلیط قطار باید به ایستگاه راه آهن و یا برخی از آژانس های مسافرتی خاص مراجعه می کردید تا بتوانید برای مقصد مورد نظر خود بلیط قطار تهیه کنید، فاصله گرفته ایم. دیگر لازم نیست تا برای این که برنامه ی حرکت قطار در ساعات و روزهای مختلف را پس از ساعت ها به صورت حضوری و یا تلفنی جویا شوید. این روزها نه تنها برای خرید بلیط و یا حتی استعلام قیمت بلیط هواپیما یا قطار تنها کافی است که موبایل و یا سیستم کامپیوتری داشته باشید و به اینترنت وصل باشید و در این صورت تنها کافی است که وارد یک وبسایت رزرواسیون بلیط، مانند الی گشت (https://www.eligasht.com/) شوید و یا اپلیکیشن الی گشت را داشته باشید.

خرید بلیط قطار و رزرو هتل بصورت همزمان

خرید آنلاین بلیط قطار از الی گشت مزایای مخصوص خودش را دارد. مثلا شما می توانید بلیط قطارهای مختلف در شرایط یکسان را با یکدیگر مقایسه کنید. امکان پرداخت آنلاین و سریع داشته باشید، انتخاب درست و نهایی درباره  روز، ساعت و یا حتی قطار خریداری شده داشته باشید، قطارهایی متنوع با سطح خدمات متنوع داشته باشید، خرید و یا حتی رزروی مطمئن در پر سفرترین و شلوغ ترین ماه های سال داشته باشید و دست آخر هم با خیالی جمع و آسوده، خریدی مطمئن را انجام داده باشید. اما مهمترین مزیت الی گشت نسبت به دیگر سایت‌های فروش بلیط قطار، امکان رزرو اینترنتی هتل بصورت همزمان است. درواقع شما می‌توانید پس از رزرو بلیط قطار در همان مقصد مورد نظر در هرجای ایران که باشد، هتل موردنظر خود را نیز رزرو کنید.

از آن جایی که شرکت الی گشت در سیستم رزرو و خرید آنلاین خود امکان دسترسی مسافران به سامانه ی بلیط قطار با شبکه ریلی را در گستردگی و تنوع قطارهای مختلف در ایران را به وجود آورده است، شما می توانید با بهترین شرکت های ریلی در ایران همچون شرکت فدک و رجا سفر خود را انجام دهید. از مهم ترین مزایایی که مسافران با خرید و یا رزرو بلیط قطار از الی گشت می توانند کسب کنند این است که؛ علاوه بر این که می توانند با اطمینان خاطر از بهترین های ایران خدمات دریافت کنند بلکه، پشتیبانی 24 ساعته ی تیم حرفه ای کارشناسان ما در زمینه ی بلیط قطار برخوردار شوند. مسافرینی که الی گشت را برای خرید بلیط قطار انتخاب می کنند می توانند مطمئن باشند که در صورت بروز هر مشکلی در کم ترین زمان ممکن به مورد آن ها رسیدگی خواهد شد.

منبع : ویرلن

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته آیا امن‌ترین و ارزان‌ترین راه سفر کردن را می‌دانید؟ اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.