آیا نسخه جدید اسمارتفون آنر پلی در کنار آنر ۲۰S معرفی خواهد شد؟

آنر پلی

مدتی پیش مشخصات فنی اسمارتفون جدید خانواده آنر 20 با نام آنر 20S فاش شد. به نظر می‌رسد که هواوی در روز چهارم سپتامبر از نسخه جدید اسمارتفون آنر پلی (Honor Play) نیز رونمایی خواهد کرد.

در ابتدا به بررسی کوتاه مشخصات فنی آنر 20S می‌پردازیم؛ این اسمارتفون دارای قدرتمندترین دوربین سلفی با کیفیت 32 مگاپیکسل بوده و توانایی ثبت تصاویر در محیط‌های کم‌نور را دارد. پردازنده 7 نانومتری آنر 20S در کنار فناوری هوش مصنوعی تصاویر بسیار باکیفیتی را توسط دوربین سلفی دستگاه ثبت می‌کند.

ژائو مینگ، رییس برند آنر با انتشار یک پست در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد که علاوه‌بر اسمارتفون آنر 20S از یک هندست ممتاز نیز رونمایی خواهد شد، بنابراین رقبا باید بترسند.

طبق تجربه می‌توان گفت که نسخه جدید اسمارتفون آنر پلی نیز معرفی خواهد شد. نسخه اول این تلفن مجهز به تراشه Kirin 970 بود و با قیمت 1999 یوآن چین (279 دلار) در سال 2018 روانه بازار شد. هم‌چنین، هندست مذکور از فناوری GPU Turbo هواوی نیز پشتیبانی می‌کند.

کاربران نیز از ژائو مینگ پرسیدند که آیا نسخه جدید اسمارتفون آنر پلی معرفی خواهد شد یا خیر. اما هیچ پاسخی دریافت نکردند. به هرحال، طرفداران آنر تصور می‌کنند که این هندست یک تلفن متفاوت و خاص بوده و هیچ ارتباطی با آنر 20S نخواهد داشت. البته منظور آن‌ها از متفاوت به قیمت و مشخصات فنی دستگاه مربوط می‌شود.

تراشه Kirin 810 تعبیه‌شده در آنر 20S دارای هشت هسته پردازشی با فرکانس 2.27 گیگاهرتز و تراشه گرافیکی Mali-G52 MP6 است.

طبق اخبار، شایعات و تصاویر منتشر‌شده از این تلفن، عضو جدید خانواده آنر 20 دارای یک دوربین اصلی سه‌گانه در عقب دستگاه با لنز اصلی 48 مگاپیکسل و یک لنز سلفی با کیفیت 32 مگاپیکسل در صفحه‌نمایش است.

این تلفن دارای اسکنر اثرانگشت بوده و از فناوری شارژ سریع 20 وات پشتیبانی می‌کند. نرم‌افزار آنر 20S توسط اندروید پای و رابط کاربری EMUI 9 اجرا خواهد شد.

نوشته آیا نسخه جدید اسمارتفون آنر پلی در کنار آنر 20S معرفی خواهد شد؟ اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.