آیا Bluetooth SIG تبلت ۱۸.۴ اینچی سامسونگ را تائید کرده است؟

آیا Bluetooth SIG  تبلت 18.4 اینچی سامسونگ را تائید کرده است؟

در اوایل همین ماه بود که سامسونگ عکسی از تبلت بزرگ خود منتشر کرد، نام این دستگاه سامسونگ گلکسی ویو (View) است که بزرگی صفحه نمایش آن ۱۸.۴ اینچ و رزولوشن آن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ است. انتظار می رود که این تبلت با صفحه نمایش بزرگ، از تراشه ی جدید اکزینیوس ۷۵۸۰ استفاده کند و همچنین از پردازنده ی ۸ هسته ای با قدرت پردازش ۱.۶ گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی Mali-T720 MP4 بهره می برد. رم ۲ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایت با قابلیت ارتقاء از طریق کارت حافظه از ویژگی های حافظه ای آن می باشد. ظرفیت باتری آن نیز ۵۷۰۰ میلی آمپر ساعت و سیستم عامل آن اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ است.

امروز سندی ظاهر شد که نشان می داد که گلکسی ویو توسط Bluetooth SIG تایید شده است. اطلاعات بیشتری به جز تاییدیه شماره مدل  SM-T670 وجود ندارد و تنها خبر فقط افشا کننده ی این است که بلوتوث ورژن ۴.۱ بر روی تبلت وجود دارد. حالا گلکسی ویو تائییدیه بلوتوث خود را نیز ردیافت کرد و این نشان دهنده این موضع است که در آینده ای نه چندان دور می توانیم شاهد عرضه ی این تبلت باشیم.

به نظر می رسد که این تبلت ۱۸.۴ اینچی بیشتر به منظور تماشای فیلم و سرگرمی طراحی شده است. شاید بر خلاف آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی اپل، گلکسی ویو سامسونگ برای استفاده فروشندگان یا محققان خیلی مناسب نباشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته آیا Bluetooth SIG تبلت ۱۸.۴ اینچی سامسونگ را تائید کرده است؟ اولین بار در عصر تکنولوژی - Techera پدیدار شد.