آیا HTC Aero گوشی جدیدی است که قرار است در رویداد اچ تی سی معرفی شود؟

آیا HTC Aero گوشی جدیدی است که قرار است در رویداد اچ تی سی معرفی شود؟

اچ تی سی در حال آماده سازی برای عرضه جدید ترین گوشی سری HTC One  می باشد و به این منظور دعوتنامه ای را برای یک رویداد آنلاین در ۲۹ مهر منتشر کرده است.

اما شرکت نگفته است که قصد پرده برداری از چه گوشی هایی را دارد. البته همه ی شایعات به گوشی HTC Aero که به آن HTC One A9 نیز گفته می شود اشاره دارند و اسم این گوشی در کانون شایعات قرار گرفته است.

اما از این گوشی جدید HTC One چه انتظاراتی می رود؟ در دعوتنامه ی اچ تی سی جز این که “به زودی با اندروید ۶ از طریق اچ تی سی آشنا می شوید” مطلب قابل توجه دیگری وجود نداشت.

همچنین اچ تی سی گفت: این یک گوشی هوشمند سنتی نیست، بنا بر این ما نیز یک رویداد سنتی برگزار نمی کنیم و به جای آن از این گوشی های جدید در یک رویداد مجازی در وبسایتمان پرده برداری می کنیم. شما نیز می توانید به راحتی در تاریخ ۲۹ مهر این رویداد را دنبال کنید.

در حالی که انتظار می رود یک رویداد دیگر امروز برگزار شود، یک سری شایعات پیرامون گوشی جدید One A9 شامل یک سری عکس درز شده، وجود دارد و حاکی از این است که گوشی اچ تی سی شباهت ظاهری زیادی به آیفون ۶ اس دارد.

همچنین این شایعات به این موضوع اشاره داشتند که HTC Aero با توجه به استفاده از پردازنده ی ۱۰ هسته ای مدیا تک، می تواند قدرتمند ترین گوشی جهان شود.

اما شایعات دیگری وجود دارند که مدعی هستند که گوشی از تراشه ی اسنپدراگون ۶۲۰ استفاده خواهد کرد. کیفیت تصویر ۱۰۸۰p، صفحه نمایش ۵ اینچی، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، ۱۳ و ۵ مگاپیکسل دوربین عقب و جلو از جمله ویژگی های شایعه شده پیرامون گوشی هستند.

به هر حال باید تا ۲۹ مهر ماه به انتظار بنشینیم و ببینیم که در عمل این گوشی از چه تراشه و چه ویژگی های بهره خواهد برد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته آیا HTC Aero گوشی جدیدی است که قرار است در رویداد اچ تی سی معرفی شود؟ اولین بار در عصر تکنولوژی - Techera پدیدار شد.