آیفون ۷ از دوربین بزرگی بهره می‌برد

آیفون ۷ از دوربین بزرگی بهره می‌برد

آخرین تصاویر منتشر شده از آیفون ۷ در شبکه‌های اجتماعی، به دوربین بسیار بزرگ آن اشاره می‌کنند. اگرچه این شایعات جدید نیستند، اما افشاگری اخیر، مهر تاییدی بر شایعات قدیم (استفاده از دوربین دوگانه) است. البته براساس این ایده که دوربین‌های بزرگتر، کیفیت بهتری دارند، دوربین آیفون باید بهبود داشته باشد.

این منطقی به‌ نظر می‌رسد که دوربین‌های بزرگتر، لنز و سنسور بزرگ‌تری داشته باشند، که این باعث جذب بیشتر نور و افزایش کیفیت عکس‌ها می‌شود. البته کیفیت بالاتر، علاوه بر موارد قبل به فاصله بین لنزها و سنسور نیز بستگی دارد. در حال حاضر ما فقط می‌دانیم که حفره دوربین بزرگتر شده است.
این حفره بزرگتر، استفاده از سنسور و لنز بزرگتر را در ذهن تداعی می‌کند. این یک حقیقت است که گوشی‌های اپل بسیار خوب هستند اما بهترین نیستند. امسال سامسونگ گلکسی S7، ال‌جی G5 و هواوی P9 همگی در بخش دوربین نوآوری داشته‌اند و گلکسی S7 پادشاه دوربین و عملکرد در میان گوشی‌های هوشمند است.

می‌توان دوربین را اولویت دوم برای خرید یک گوشی دانست و اپل نیز همیشه توجه ویژه‌ای به بخش دوربین داشته و تا دو سال قبل در این بخش بهترین بود.

زمانی که فروش آیفون کاهش یافت (۱۳ درصد کمتر از پیش‌بینی‌های اولیه)، در اپل انگیزه بیشتری برای عقب زدن رقبا به‌ وجود آمد، یا حداقل انگیزه‌ای که بین قطعات با عملکرد بالا و سود زیاد، تعادل مناسبی ایجاد کند.

ما منتظر دوربین‌ جدید آیفون ۷ هستیم و امیدواریم که براساس شایعات در زمینه عکس‌برداری پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشد و نه فقط یک تغییر در طراحی حفره دوربین!

شایعات مربوط به آیفون ۷ پلاس به استفاده این مدل از دوربین دوگانه اشاره دارند. ال‌جی و هواوی هر دو از دوربین دوگانه با عملکردی متفاوت در تولیدات اخیر خود استفاده کرده‌اند. کاربرد آن در ال‌جی برای گرفتن عکس‌های عریض و در هواوی برای جذب بهتر نور و گرفتن عکس‌های باکیفیت‌تر است. به علت محدودیت‌های فیزیکی گوشی‌ها، در آینده مدل‌های بیشتری، به بیش از یک دوربین مجهز می‌شوند.

نوشته آیفون ۷ از دوربین بزرگی بهره می‌برد اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.