آیفون ۷ با هدفون وایرلس عرضه می شود

آیفون 7 با هدفون وایرلس عرضه خواهد شد

آیفون ۷ با هدفون وایرلس همراه خواهد بود. بعد از اشتباه تلقی شدن ایده ی حذف جک هدفون، اپل هدفون های وایرلس را پیشنهاد می کند.
بنابر اخبار اعلام شده از سایت ۹to5mac، اپل در حال حاضر برای تولید نوعی هدفون وایرلس تلاش می کند که همراه با آیفون بعدی عرضه خواهد شد. به گزارش این خبرگزاری، هدفون های جدید اپل شبیه به طراحی موتورولا خواهد بود. دو گوشی که تامین نیروی آنها مستقل بوده و از طریق بلوتوث به دستگاه متصل می شود. هدفون جدید به میکروفون هم مجهز شده که برقراری تماس های تلفنی و استفاده از سیری را امکان پذیر می کند.
عملکرد کمپانی اپل در باره ی تولید مدل جدید هدفون و ارائه ی همزمان آن با آیفون بعدی، منطقی به نظر می رسد. همانطور که در اخبار و شایعات بسیاری شنیده ایم، جک هدفون در آیفون ۷ حذف خواهد شد؛ و پورت لایتنینگ جایگزین اتصالات دیگر آن می شود.
اپل، از سال ۲۰۱۴ مالک بیتز (کمپانی تولید کننده ی هدفون) بوده است؛ و اپل قصد دارد از منابع و قدرت های زیر شاخه ی خود برای ساخت هدفون های جدید استفاده کند. هدفون های وایرلس به صورت جداگانه به فروش می رسند. در بسته ی فروش آیفون ۷، هدفون هایی که از طریق پورت لایتنینگ متصل می شوند، وجود خواهد داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته آیفون ۷ با هدفون وایرلس عرضه می شود اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.