آیفون ۷ طلایی با عکس دونالد ترامپ وارد بازار شد

آیفون 7 طلایی با تصویر دونالد ترامپ توسط شرکت کاویار ساخته شد. آیفون 7 طلایی دونالد ترامپ در واقع آیفون ترامپ نام دارد و دارای قیمتی نجومی است.

شاید بزرگترین شوک به مردم آمریکا و جهان، خبر انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بود که باعث شد بسیاری از رهبران دنیا از این رخداد شوکه شوند؛ اما جالب است بدانید یک شرکت روسی اقدام به عرضه آیفون ۷ از جنس طلا با عکس دونالد ترامپ کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

آیفون 7 طلایی با تصویر دونالد ترامپ توسط شرکت کاویار ساخته شد. آیفون 7 طلایی دونالد ترامپ در واقع آیفون ترامپ نام دارد و دارای قیمتی نجومی است.

شرکت روسی_ایتالیایی کاویار یکی از بزرگان دنیای سفارشی سازی موبایل است. این شرکت از قبل، نتایج انتخابات آمریکا را پیش بینی کرده بود و آقای ترامپ را به عنوان برنده این جدال نفس گیر می‌دانست. این شرکت از چند هفته پیش تولید آیفون ۷ از جنس طلا با عکس دونالد ترامپ را آغاز کرد و از هفته آینده که قدرت به ترامپ منتقل شود این اسمارت فون را با قیمت ۳،۰۴۰ دلار برابر با ۱۹۷,۰۰۰ روبل وارد بازار جهانی خواهد شد. شایان ذکر است گوشی آیفون از جنس طلا با عکس پوتین (Putin iPhone)، قیمتی بیشتر از آیفون ترامپ دارد و اگر شما بخواهید یک آیفون پوتین خریداری کنید باید مبلغ ۳،۲۲۵ دلار یا همان ۲۰۹،۰۰۰ هزار روبل پرداخت کنید.

آیفون ۷ طلایی با عکس دونالد ترامپ از شرکت Caviar قطعا برای یک فرد عادی قیمت بسیار بالا و غیر منطقی دارد؛ اما بدون شک این موبایل هوشمند با ظاهری لاکچری برای سرمایه داران ایالات متحده که حامی دونالد ترامپ هستند بسیار وسوسه انگیز و مناسب است تا حمایت و وفاداری خود از ترامپ را همیشه نشان دهند.

//i-cdn.phonearena.com/images/articles/264672-image/Caviars-various-iPhone-remakes.jpg

تلفن هوشمند آیفون ۷ طلایی با عکس دونالد ترامپ توسط شرکت کاویار، ترامپ آیفون (Trump iPhone) نامیده شده است که با فولاد دمشقی تزئین شده است و عکسی از دونالد ترامپ، ریاست جمهوری آینده ایالات متحده بر روی آن نقش بسته است. گفتنی است شرکت روسی_ایتالیایی کاویار با ساخت ۶۳ عدد آیفون ۷ طلایی و تیتانیومی که تصویر ولادمیر پوتین (رئیس جمهور روسیه) بر روی آن حکاکی شده بود، تولد این سیاست مدار خبره و بزرگ را به هواداران آن در سراسر جهان تبریک و خیر مقدم گفته است.

.

منبع:phonearena

نوشته آیفون ۷ طلایی با عکس دونالد ترامپ وارد بازار شد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.