آیفون ۷ پلاس با دوربین دوگانه و اتصال دهنده ی هوشمند

عکس جدیدی که از گوشی آیفون 7 پلاس منتشر شده، این گوشی را با دوربین دوگانه و مجهز به اتصال دهنده ی هوشمند به نمایش گذاشته است.

عکس جدیدی که از گوشی آیفون ۷ پلاس منتشر شده، این گوشی را با دوربین دوگانه و مجهز به اتصال دهنده ی هوشمند به نمایش گذاشته است.

آخرین تصویری که از گوشی آیفون ۷ پلاس منتشر شده بود از وجود دوربین دوگانه در قسمت پشتی دستگاه خبر می داد. کمتر از دو هفته قبل، شایعه ی دیگری توسط یکی از اعضای Foxconn منتشر شد، که از عدم وجود قابلیت دوربین دوگانه در نسخه ی ۲۰۱۶ آیفون ۵.۵ اینچی خبر می داد؛ اما شایعه بودن آن نیز به سرعت اعلام شد.

انتشار تصویر دیگری که امروز به دست اعضای رسانه رسیده، به نوعی خبر وجود دوربین لنز دوگانه در قسمت پشتی آیفون ۷ پلاس را تایید می کند.

اما اپل لنز دوم را به چه منظور تعبیه کرده است؟ برخلاف هوآوی پی ۹ که از لنز دوم برای عکاسی تک رنگ استفاده می کند (به منظور تقویت فوکوس)، لنز دوم در آیفون ۷ پلاس شرایطی را فراهم می کند که کاربر بتواند از قابلیت زوم اپتیکال استفاده کند.

به گزارش منبع خبری امروز، هر دو گوشی آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو از نمایشگر ۵.۵ اینچی و دوربین دوگانه ی ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار خواهند شد. در ادامه ی این گزارش آمده است که این دو فبلت به قابلیت اتصال دهنده ی هوشمند اپل نیز مجهز شده اند. این قابلیت در واقع یک سیستم مغناطیسی است که در آیپد پرو تعبیه شده و برای اتصال به لوازم جانبی دیگر از جمله کیبورد هوشمند استفاده می شود.

این گزارش خاطر نشان می کند که تنها تفاوت بین آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو، ویژگی های رده بالا در نسخه ی پرو خواهد بود. علاوه بر این، دیروز طی خبری که از شرکت Rock Fix منتشر شد، متوجه شدیم که دو مدل متفاوت از آیفون ۷ ساخه خواهد شد که مدل مقرون به صرفه تر آن، جایگزین آیفون ۶ خواهد شد. شایعه ی دیروز از وجود دوربین بزرگ تر در آیفون ۷ خبر می داد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته آیفون ۷ پلاس با دوربین دوگانه و اتصال دهنده ی هوشمند اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.