آیفون ۹ و تبلت‌های جدید اپل در رویداد ۳۱ مارس این شرکت رونمایی خواهند شد

آیفون 9

در ماه‌های گذشته، شایعات زیادی درباره معرفی میان‌رده جدید شرکت اپل با نام آیفون 9 (یا همان SE2) به گوش می‌رسید. طبق همین شایعات، قرار بود که تلفن جدید اپل در اواسط ماه مارس رونمایی شود، اما گزارشات جدید نشان می‌دهند که زمان برگزاری رویداد اپل کمی به تعویق افتاده و به تاریخ 31 مارس منتقل شده است. هم‌چنین، آیفون میان‌رده اپل در هفته اول ماه آوریل روانه بازار می‌شود.

اپل آیفون 7

طبق اخبار مرتبط، گزارشی از خبرگزاری Digitimes ادعا می‌کند که نسل بعدی تبلت‌های آیپد پرو درحال تولید است که پیش‌بینی می‌شود این محصول در ماه آوریل در دسترس مشتریان قرار بگیرد. این تبلت‌ها به احتمال زیاد در کنار اسمارتفون مقرون‌به‌صرفه آیفون 9 معرفی می‌شوند، اما مشکلات مربوط به شیوع ویروس کرونا می‌توانند در فرآیند تولید و عرضه محصولات اپل تاخیر ایجاد کنند. به همین دلیل نیز ممکن است که اپل تبلت‌های خود را در تعداد محدود و یا با تاخیر زیادی روانه بازار کند.

براساس شایعات منتشر شده، بزرگ‌ترین تغییر در تبلت‌های پرو جدید اپل، بهبود دوربین سه‌گانه در پشت دستگاه است که یک ماژول سه‌بعدی ToF در آن وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود که اپل علاوه بر معرفی آیفون‌ها و آیپدهای جدید خود، از نسخه جدید مک‌بوک پرو 13 اینچی هم رونمایی کند.

نوشته آیفون 9 و تبلت‌های جدید اپل در رویداد 31 مارس این شرکت رونمایی خواهند شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.