آیفون XR جدید مجهز به یک لنز تله‌فوتو خواهد بود

بنابر ادعای یکی از تامین‌کنندگان چینی قطعات اپل، جانشین آیفون XR که احتمالا با نام آیفون XR 2 معرفی خواهد شد، با ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی مثل ویژگی‌های آیفون XS و XS Max و هم‌چنین زوم اپتیکال 2x در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در رابطه با دوربین این محصول منتشر نشده، اما اکثر کارشناسان و همچنین ما معتقد هستیم که نسخه جدید آیفون XR پیشرفت زیادی در حوزه دوربین نخواهد داشت. این هندست مجهز به یک ماژول دوربین دوگانه و زوم اپتیکال 2x است. احتمال می‌رود که این دوربین، همان چیزی باشد که در حال حاضر برروی آیفون‌های XS و XS Max قرار داده شده است. به لطف این دوربین، آیفون XR جدید مجهز به یک لنز تله‌ فوتو 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

در نتیجه، اپل برای کاهش هزینه‌های خود و ارزان‌‌قیمت بودن این گوشی، مجبور به استفاده از لنزهای قدیمی موجود در انبارهای خود است. البته این مسئله در‌مورد دوربین سلفی دستگاه صدق نکرده و اپل با قرار‌ دادن یک سنسور 12 مگاپیکسلی به‌جای لنز 7 مگاپیکسلی، تغییر قابل توجهی در بخش دوربین جلوی این آیفون ایجاد کرده است.

البته تمامی شایعات و اخبار منتشر‌شده در رابطه با آیفون‌های جدید را نمی‌توان جدی گرفت، اما هرچه زمان معرفی آیفون‌های جدید نزدیک‌تر می‌شود، شایعات و اخبار معتبرتریی از منابع آگاه در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

نوشته آیفون XR جدید مجهز به یک لنز تله‌فوتو خواهد بود اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.