آی‌فون ۸ اپل در صدر جدول فروش اسمارت‌فون‌ها و لیست جست‌وجو‌ی گوگل قرار گرفت

گوگل که به طور مرسوم گزارشی را درخصوص آمار جست‌وجوی کاربران در موتور جست‌وجوی خود ارائه می‌دهد، امسال اعلام کرد که گوشی‌های آی‌فون ۸ و آی‌فون X به ترتیب در رده دوم و سوم بیش‌ترین جست‌وجوهای سال ۲۰۱۷ قرار دارند.

البته این رده‌بندی‌ها بسته به مناطق مختلف متفاوت است و ممکن است موضوع خاصی در یک نقطه به خصوص از جهان بیش‌تر از این دو هندست مورد جست‌وجوی کاربران قرار گرفته باشد. درعین حال با نگاهی دقیق به آمارهای جست‌وجوی مناطق خاصی از جهان متوجه می‌شویم که چه موضوعاتی بیش از دیگر موارد مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در این لیست که به ۱۰ موضوع برتر اشاره شده خبری از کنسول نینتندو سوئیچ و گلکسی S8 نیست. کلماتی که بیش‌ترین جست‌وجو را داشته‌اند عبارتند از:

  1. Hurricane Irma
  2. iPhone 8
  3. iPhone X
  4. Matt Lauer
  5. Meghan Markle
  6. Reasons Why۱۳
  7. Tom Petty
  8. Fidget Spinner
  9. Chester Bennington
  10.  India National Cricket Team

علاوه بر این آمارها، شرکت اطلاعاتی کانترپوینت نیز آخرین آمار خود را در خصوص لیست گوشی‌های پرفروش‌ در جهان منتشر کرد که بازه زمانی ماه اکتبر را شامل می‌شود. البته باید خاطر نشان کنیم که در این لیست نامی از آی‌فون X برده نشده اما برخی گزارشات اخیر نشان می‌دهد که رقم فروش این اسمارت‌فون بیش‌تر از دو آی‌فون دیگر بوده است.

مطابق آمارهای کانترپوینت، آی‌فون ۸ و آی‌فون ۸ پلاس پرفروش‌ترین هندست‌های ماه اکتبر در جهان بوده‌اند. پس از این دو، پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی S8 پلاس و گلکسی نوت ۸ را می‌بینیم. نکته جالب این جدول، حضور ۷ گوشی هوشمند از سامسونگ و اپل در بین ۱۰ گوشی پرطرفدار این ماه در جهان است. سه گوشی پرفروش دیگر محصولاتی از شیائومی، اوپو و ویوو هستند.

نوشته آی‌فون ۸ اپل در صدر جدول فروش اسمارت‌فون‌ها و لیست جست‌وجو‌ی گوگل قرار گرفت اولین بار در پدیدار شد.