ابتکار جالب برای نمایش میزان باتری حول دوربین گلکسی S10

حلقه انرژی گلکسی اس 10

اصلی‌ترین سوال تولیدکنندگان گوشی‌های همراه برای عرضه موبایل با نمایشگر تمام صفحه، محل قرارگیری دوربین سلفی بود که عده‌ای از آن‌ها همانند اپل به ناچ روی آوردند. اما برخی نیز همانند سامسونگ خلاقانه عمل کردند و با حفره نمایشگر این سوال را حل کردند.

نمایشگرهای Infinity-O سامسونگ موافقان و مخالفانی دارد که طراحی آن را زشت و غیر قابل قبول می‌دانند اما عده‌ای با راه‌کارهای خلاقانه به دنبال پذیرش آن روی نمایشگر گوشی خود هستند.

برخی از کاربران گوشی‌های سری گلکسی S10 با تصاویر پس زمینه جالب این حفره نمایشگر را به جزوی از تصویر بک‌گراند موبایل خود تبدیل کرده‌اند.

حال یک اپلیکیشن با نام حلقه انرژی دست به ابتکاری جالب زده و از دوربین سلفی گلکسی  S10 و S10e برای نمایش هوشمندانه میزان باتری گوشی استفاده کرده است.

حلقه انرژی گلکسی اس 10

Energy Ring گزینه‌های شخصی سازی مختلفی از قبیل تغییر ضخامت حلقه، جهت نمایش تخلیه باتری و همچنین انتخاب رنگ‌های مختلف متناسب با میزان شارژ باتری را در اختیار کاربران خود می‌گذارد.

نگران باتری گوشی خود نباشید

اصلی‌ترین سوالی که درباره این اپلیکیشن برای مخاطب به وجود می‌آید این است که چه میزان از باتری گوشی استفاده خواهد کرد و آیا باعث کاهش عمر مفید آن می‌شود؟ خوشبختانه توسعه دهنده اپلیکیشن Energy Ring به این سوال پاسخی واضح داده است:

حلقه انرژی روی نمایشگر به صورت استندبای قرار دارد و تقریبا هیچ استفاده‌ای از CPU ندارد. اگر میزان باتری تغییر کند، سیستم عامل اندروید این اپلیکیشن را فعال و Energy Ring سریعا به روز شده و مجدد به خواب می‌رود. زمانی که گوشی را قفل می‌کنید اپلیکیشن به خواب عمیق می‌رود که بدان معناست وقتی صفحه خاموش است، حلقه انرژی هیچ تغییری در میزان باتری را نمایش نمی‌دهد.

همچنین هیچ نگرانی درباره درخواست دسترسی این اپلیکیشن به اطلاعات گوشی وجود ندارد چرا که تنها روی انرژی باتری متکی است و به هیچ دسترسی نیاز ندارد.

اگر کاربر گلکسی S10 و S10e هستید و از این اپلیکیشن خوش‌تان آمده می‌توانید آن را از گوگل پلی دریافت کنید. لازم به ذکر است کاربران گلکسی S10 پلاس هنوز باید منتظر نسخه مخصوص برای خود باشند و نسخه فعلی حلقه انرژی از گوشی آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

نوشته ابتکار جالب برای نمایش میزان باتری حول دوربین گلکسی S10 اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.