ابزار جدید گوگل برای مصاحبه‌های کاری متقاضیان برنامه‌نویسی در سازمان‌ها

سیستم سرعت بخشی به پروژه‌های Area 120 گوگل اوایل سال جاری میلادی پلتفرم توسعه دهنده مصاحبه‌های کاری را با نام «بایتبرد» معرفی کرد تا به مسئولان بخش استخدام کارمندان جدید در سازمان‌ها به صورت عینی و کارآمد کمک کند و بهترین نامزدها را از طریق مصاحبه‌های آنلاین مبتنی بر پروژه‌های کاری در اختیار آنها بگذارد.
«بایتبرد» که ژوئیه امسال به صورت رسمی معرفی شد در مرحله نخست از مصاحبه‌های کاری برای مشاغل حوزه مهندسی پشتیبانی می‌کرد و به کسب و کارها امکان می‌داد تا توانایی‌ حل مسئله را به هفت زبان برنامه‌ نویسی مختلف شامل جاوا، پایتون، Ruby، ++C، #C، و پلتفرم‌های node.js و Go مبتنی بر موتور جاوا در اختیار داشته باشند.
گروه توسعه دهنده «بایتبرد» در شرکت گوگل این هفته پشتیبانی خود گسترش دادند تا مهندسان نرم‌افزار که سیستم‌های مبتنی بر وب دستگاه‌های موبایلی را توسعه می‌دهند هم تحت پوشش قرار دهند.
این پلتفرم در نسخه جدید خود از هفت زبان برنامه نویسی مذکور پشتیبانی می‌کند و همچنین زبان برنامه‌نویسی محبوب برای سیستم عامل اندروید که با نام Kotlin شناخته می‌شود، و زبان برنامه‌نویسی Swift را هم تحت پوشش قرار داده است و در کنار آن مصاحبه‌های کاری دسترسی به پلتفرم‌های جاوااسکریپت، HTML و CSS را هم فراهم می‌کند.
ایده اصلی برای توسعه «بایتبرد» ایجاد یک تجربه متفاوت در جریان مصاحبه‌های فنی منصفانه بوده است و متقاضیان حل مسئله‌های مرتبط با برنامه نویسی را در دنیای واقعی به چالش می‌کشد. این سیستم کمک می‌کند تا کسب و کارها از آزمون‌های نظری با فشار بالا صرف نظر کنند، زیرا این قبیل آزمون‌ها به واسطه استرسی که به وجود می‌آورند معمولا فرآیند حل مسئله را در متقاضیان تحت تاثیر قرار می‌دهند.