ابزار جدید گوگل شما را به یک هنرمند تمام عیار تبدیل خواهد کرد!

AutoDraw

همانطور که می‌دانیم هوش مصنوعی روز به روز در حال پیشرفت بیشتر است. ولی به نظر شما آیا هوش مصنوعی قادر است در زمانی معادل یک روز، هنرمندی فوق‌العاده را به جهان معرفی کند؟ آیا ربات‌ها روزی بر انسان‌ها غلبه خواهند کرد؟

امروزه به لطف ابزارهای جدید و هوش مصنوعی به راحتی می‌توانیم در جایگاه یک هنرمند قرار بگیریم. AutoDraw وبسایتی جدیدی از سوی گوگل است که می‌تواند سیاه‌مشق‌های شما را پس از طراحی در این ابزار، به یک اثر هنری قابل توجه و مشخص تبدیل کند. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید تا به بررسی این ابزار کاربردی گوگل بپردازیم.

AutoDraw فراتر از یک ابزار طراحی ساده است!

AutoDraw یک بوم نقاشی، ابزارهای پایه طراحی، یک سری وسیله خاص و مجموعه‌ای از اشکال و آیکون‌ها را برای طراحی در اختیار شما قرار می‌دهد. ولی در واقع تمرکز اصلی AutoDraw این است که به شما کمک کند تا با استفاده از ابزارهای ساده و ابتدایی تصویر مورد نظر خود را طراحی کنید. با استفاده از این ابزار فقط کافیست هر چیزی را که می‌خواهید نقاشی کنید، سپس خواهید دید که این دستیار هوشمند، طراحی شما را حتی در صورت بد شکل بودن، تبدیل به یک نقش و نگاری هنری و زیبا می‌کند، به طوری که ممکن است فکر کنید این طرح کاملا واقعی است!

جادویی که در پس‌زمینه این دستیار وجود دارد، این است که در حقیقت این ابزار با استفاده از هوش مصنوعی قدرتمند خود چیزی که شما قصد کشیدنش را دارید، حدس زده و پس از طراحی توسط شما، آن را ارتقا داده و تکمیل می‌کند. به محض این که شما شروع به نقاشی کشیدن می‌کنید، هوش مصنوعی گوگل در بالای بوم نقاشی ردیفی از تصاویری که احتمالا قصد کشیدن یکی از آن‌ها را دارید، به شما نمایش می‌دهد و به آسانی می‌توانید از لیست موجود شکل مورد نظر خود را انتخاب کنید تا AutoDraw رنگ و لعاب بیشتری را به آن دهد. در حقیقت مثل این است که شما در حال بازی با دیکشنری تصویری گوگل با کمی امکانات بیشتر هستید.

همچنین می‌توانید با انتخاب گزینه‌های دیگری مانند: استفاده از رنگ‌آمیزی، افزودن متن و… جلوه‌ بهتری را به اثر هنری خود داده و آن را زیباتر کنید. علاوه بر این می‌توانید سایز تصویر مورد نظرتان را تغییر داده، آن را چرخانده و یا حتی برعکس کنید! نکته جالب این است که اگر از نتیجه طراحی خود راضی بودید، می‌توانید به آسانی عکس نهایی را در فرمت JPEG دانلود کرده و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. در حقیقت گوگل قصد دارد با توسعه این ابزار فرآیند طراحی و ترسیم را روی دستگاه‌های دیجیتال آسان‌تر کند. با وجود اینکه AutoDraw به صورت تحت وب توسعه یافته اما حتی روی نمایشگر موبایل‌ها نیز به راحتی قابل استفاده است.

با استفاده از AutoDraw خلاقیت نهفته خود را آشکار کنید!

این بهترین شانس برای بسیاری از افراد است که نقاشی‌های زشت و نامناسب خود را به طرح‌هایی زیبا و قابل قبول تبدیل کنند. البته باید توجه داشت که این ابزار هنوز در ابتدای راه بوده و ما امیدواریم که گوگل این دستیار کاربردی را توسعه داده و مجموعه‌های جدیدی از اشکال و آیکون‌ها را به آن اضافه کند. این توسعه باعث می‌شود که کاربران قدرت بیشتری را در طراحی تصاویر و اشکال مختلف بدست بیاورند. به عنوان مثال پیشرفت این ابزار می‌تواند راه جدیدی را برای ارائه فایل‌های PowerPoint در اختیار کاربران قرار داده و آنها را از یکنواختی بیش از حد خارج کند. حتی می‌توان با استفاده از AutoDraw اینفوگرافیک‌های بهتری در زمانی کمتر تهیه کرد. کافیست به طراحی تصویر مورد نظر خود پرداخته و جلوه دادن و بهبود بخشیدن آن را به این دستیار واگذار کنیم.

نوشته ابزار جدید گوگل شما را به یک هنرمند تمام عیار تبدیل خواهد کرد! اولین بار در پدیدار شد.