ابعاد گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷

سامسونگ گلکسی اس 7، در حال رسمی شدن است و در گزارشات بسیار پیش بینی شده است که این گوشی هوشمند در اندازه های 5.1 اینچی، 5.5 اینچی و 6 اینچ در انواع صاف و خمیده می آید.

سامسونگ گلکسی اس ۷، در حال رسمی شدن است و در گزارشات بسیار پیش بینی شده است که این گوشی هوشمند در اندازه های ۵.۱ اینچی، ۵.۵ اینچی و ۶ اینچ در انواع صاف و خمیده می آید.
شایعات در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ بسیار زیاد شده است که در آنها اعتقاد بر این است این گوشی دارای یک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی است و با پردازنده ی اگزینوس ۸۸۹۰ طراحی شده است. اکنون در این میان ITSKINS تعدادی رندر از این گوشی منتشر کرده و قاب محافظ برای آن ساخته است.
با توجه به قابی که این سازنده معروف قاب محافظ ساخته است، سامسونگ چیزهای ساده ای برای گلکسی اس ۷ در نظر دارد. اول اینکه استاندارد گلکسی اس ۷ یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی تخت بدون نوع خمیده دارد. دوما گلکسی اس ۷ اج با یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی همراه خواهد بود، اما فقط با یک طراحی خمیده خواهد آمد. و بالاخره اینکه بزرگترین مدل در این دسته، گلکسی اس ۷ پلاس با صفحه نمایش ۶ اینچی است و در دو نسخه صفحه تخت و منحنی می آید که مدل منحنی آن احتمالا گلکسی اس ۷ اج پلاس نامیده می شود.
بیشتر اوقات قاب های محافظ که قبل از راه اندازی رسمی گوشی های هوشمند پرده برداری می شوند، ایده ی خوبی از مدل گوشی ایجاد می کنند. برخی از شرکت ها حتی گاهی اوقات رندرهایی به سازندگان قاب محافظ ارسال می کنند، بنابراین برای دستگاه های بعدی خود، درست قبل از آماده شدن لوازم جانبی داشته باشند.
لیست ITSKINS شامل قاب هایی برای سامسونگ گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۷ اج پلاس می شود. جالب اینجاست که کیسی برای گلکسی اس ۷ پلاس وجود ندارد. با توجه به قاب های ساخته شده، ابعاد گلکسی اس ۷، ۱۴۸ در ۷۳ در ۱۰، گلکسی اس ۷ اج ۱۴۲ در۷۰در ۷ و گلکسی اس ۷ اج پلاس ۱۵۴ در ۷۶ در ۷ است.
به نظر می رسد که این محافظ ها در ۱۵ ژانویه ۲۰۱۶ در دسترس باشد، سامسونگ گلکسی اس ۷ نیز بین ژانویه تا مارس ۲۰۱۶ عرضه می شود.
لازم به ذکر است که انتظار می رود طراحی سامسونگ گلکسی اس ۷ شبیه به گلکسی اس ۶ باشد، اما از همه طرف لبه ها حتی در قسمت بالا و پایین، حالت خمیده دارد. همچنین اعتقاد بر این است که در آن از آلیاژ منیزیم شیشه ای استفاده می شود، به این منظور که ساخت جامد بیشتر به جای آلومینیوم بکار رفته در گلکسی اس ۶ داشته باشد. برای بخش روی گوشی نیز سامسونگ ظاهرا از Turtle Glass به جای Gorilla Glass استفاده کرده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته ابعاد گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷ اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.