احتمالا آیفون‌های آینده با Apple Pencil سازگار هستند

احتمالا آیفون‌های آینده با Apple Pencil سازگار هستند

چند هفته پیش پتنتی متعلق به اپل منتشر شد که نمونه جدیدی از Apple Pencil را به نمایش درآورد که ظاهرا با آیفون هم سازگار است. همین موضوع کافی بود تا شایعات آغاز شود و احتمال پشتیبانی از قلم، حتی تنها در مدل‌های پلاس آیفون این طرف و آن طرف شنیده شود.

اخیرا پتنت جدیدی از این کمپانی ثبت شده که راه حل اپل برای نگهداری و جابجایی ساده و ایمن این قلم را همراه با آیپد نشان می‌دهد که البته اندک اشاره‌ای هم به سازگاری با آیفون‌ها اشاره داشت و همین اشاره کوچک باعث نشر اخبار و شایعات در همین زمینه شده است.

در تصاویر مرتبط با این پتنت، قاب‌های محافظ و کاورهای استاندارد محصولات اپل را می‌بینیم که قسمت مخصوصی در کناره آن‌ها برای قرار دادن Apple Pencil در نظر گرفته شده و در توضیح آن نیز به سازگاری این دسته لوازم جانبی با محصولاتی مانند موبایل‌ها و تبلت‌ها اشاره شده است.

با این همه تنها به خاطر همین عبارت نمی‌توان نتیجه گرفت که آیفون به قلم استایلوس مجهز می‌گردد. توضیحاتی که همراه پتنت‌ها ارایه می‌شوند معمولا آن‌قدر مبهم هستند که مطالعه دقیق آن‌ها خسته کننده و بی‌نتیجه خواهد بود. با این حال واضح است که اهالی کوپرتینو قصد دارند برای نگهداری از Apple Pencil چاره‌ای بیندیشند.

حداقل با وجود این حلقه مخصوص در کنار کاورهای هوشمند آیپد پرو دیگر نیازی نیست نگران نحوه حمل، گم شدن یا جا گذاشتن قلم باشید. ضمنا باید اضافه کنیم که درخواست ثبت این پتنت به سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ میلادی بر می‌گردد که به تازگی از سوی اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا منتشر شده است.

نوشته احتمالا آیفون‌های آینده با Apple Pencil سازگار هستند اولین بار در پدیدار شد.