احتمالا گوشی هوشمند ماژولار آلکاتل در MWC 2017 معرفی می شود

گوشی هوشمند ماژولار آلکاتل

مدت زیادی به برگزاری کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ نمانده و تولید کنندگان بزرگ موبایل در حال آماده شدن برای این رویداد جهانی هستند، به تازگی اعلام شده که شرکت سونی پنج گوشی هوشمند را در طی این نمایشگاه معرفی می کند. باتوجه به گزارش های جدید منتشر شده، شرکت سونی تنها شرکتی نیست که حضور برجسته ای را در نمایشگاه بارسلونا دارد و آنطور که پیدا است آلکاتل قصد دارد که از پنج گوشی گوشی رونمایی کند، ظاهرا گوشی هوشمند ماژولار آلکاتل از بهترین محصولات این شرکت خواهد بود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در حال حاضر جزئیات بسیاری از گوشی هوشمند ماژولار آلکاتل وجود ندارد؛ اما قرار است که ماژول های مختلفی برای آن عرضه شود. شرکت آلکاتل قصد دارد که دستگاه متفاوتی را نسبت به گوشی هوشمند ماژولار ال جی یعنی ال جی جی ۵ ارائه دهد. شرکت ال جی در سال گذشته ماژول های متنوع بسیاری را برای پرچمدار خود ارائه داد که قیمت بالای آن باعث بر این شد کاربران بسیاری از خرید آن پرهیز کنند، البته این شرکت قرار است ویژگی ماژولار را در گوشی هوشمند ال جی جی ۶ حذف کند.

هم اکنون شرکت های بزرگ بسیاری آمادگی خود را برای حضور در نمایشگاه MWC 2017 اعلام کرده اند که برخی از جزئیات محصولات جدید آن ها هم به صورت شایعه در گزارش های مختلف رسانه های آنلاین منتشر شده است، آنطور که پیدا است نمایشگاه امسال قرار است که پر محتوا تر از سال های گذشته باشد و پیش بینی های خوبی برای آن انجام شده است. متاسفانه هنوز جزئیاتی از حضور شرکت آلکاتل در این نمایشگاه منتشر نشده؛ اما انتظار می رود که گوشی هوشمند ماژولار آلکاتل مورد توجه بسیاری قرار گیرد. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیش تر درباره نمایشگاه MWC 2017 و شرکت های حاضر در آن باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Ubergizmo

نوشته احتمالا گوشی هوشمند ماژولار آلکاتل در MWC 2017 معرفی می شود اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.