احتمال حذف جک هدفون از سامسونگ گلکسی S10

Capture-7 احتمال حذف جک هدفون از سامسونگ گلکسی S10

بسیاری از طرفداران سامسونگ پیرامون موضوعی دلهره دارند که سال آینده می‌تواند رنگ واقعیت به خود بگیرد. بر اساس گزارشات، جک هدفون اسمارت‌فون گلکسی S10 احتمالا حذف می‌شود. سامسونگ یک طرح‌اولیه از پرچم‌دار بعدی خود را در اختیار دارد که فاقد جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون است.

Capture-7 احتمال حذف جک هدفون از سامسونگ گلکسی S10

همچنین این گزارش مجددا ادعا می‌کند که گلکسی S10 به‌همراه حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که سامسونگ پرچم‌دار آینده خود را در 3 مدل مختلف ارایه می‌کند و یکی از آن‌ها، نسخه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

حذف جک هدفون از گلکسی S10 کماکان امکان‌پذیر است

به گزارش بلومبرگ، مدل ابتدایی گلکسی S10 از نمایشگر 5.8 اینچی با لبه‌های خمیده در هر 2 طرف بهره نخواهد برد. همچنین ملاحظات قیمتی احتمالا موجب عدم به‌کارگیری حسگر اثرانگشت درون نمایشگری خواهد شد.

در نسخه استاندارد گلکسی S10 از یک نمایشگر 5.8 اینچی خمیده استفاده می‌شود. بر اساس اظهارات مطرح شده، در بخش‌های فوقانی و تحتانی نمایشگر تقریبا هیچ حاشیه‌ای به چشم نخواهد خورد. سیستم دوربین سه‌گانه در پشت دستگاه مستقر خواهد شد؛ در حالی‌که دوربین جلویی در زیر صفحه‌نمایش قرار خواهد داشت.

پیش‌تر سامسونگ به تبلیغات پیرامون این الگوی پیاده‌سازی دوربین جلویی پرداخته است و در ابتدای امر، احتمالا شاهد عرضه آن در اسمارت‌فون آینده گلکسی A8s خواهیم بود. گلکسی S10 پلاس با وجود یک نمایشگر 6.44 اینچی و مجموعا 5 دوربین غول‌پیکر، احتمالا اندازه بزرگ‌تری خواهد داشت. کلیه مدل‌ها با سیستم‌عامل اندروید 9 پای عرضه خواهند شد. بر اساس پیش‌بینی‌های قبلی، مدل 5G هندست گلکسی S10 پلاس نیز ارایه می‌شود. گزارش شده که سامسونگ مشغول مذاکره با اپراتور ورایزن جهت عرضه این مدل در شبکه خود است. این اقدام با هدف پشتیبانی بزرگ‌ترین سرویس‌دهنده موبایلی ایالات‌متحده از فناوری مذکور اجرایی شده و به محبوبیت 5G در این کشور کمک خواهد کرد. ورایزن در سال آینده شبکه 5G تجاری خود را راه‌اندازی می‌کند.

موضوع جک هدفون اسمارت‌فون گلکسی S10 از آن‌جا نگران‌کننده بوده که بر اساس گزارشات، کمپانی نمونه‌اولیه‌ای از این دستگاه که فاقد جک هدفون است را در اختیار دارد. هنوز هم از تصورات پیرامون حذف جک صوتی هدفون صحبت می‌شود. این اقدام می‌تواند تبعاتی را به‌دنبال داشته باشد. بسیاری از تولیدکنندگان دیگر پیش‌تر این مشخصه را حذف نموده و با انتقاد طرفداران خود مواجه شده‌اند. سامسونگ بایستی نسبت به آمادگی پایگاه کاربران برای اعمال چنین تغییری اطمینان حاصل کند. در صورت اتخاذ این تصمیم از سوی سامسونگ، کمپانی یقینا بایستی با تبعات ناشی از آن نیز روبه‌رو شود.

به نظر شما آیا اکنون زمان مناسبی برای حذف جک هدفون از اسمارت‌فون گلکسی S10 است؟ آیا این اقدام مانع از خریداری گوشی توسط شما خواهد شد؟

نوشته احتمال حذف جک هدفون از سامسونگ گلکسی S10 اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.