احتمال عرضه سامسونگ گلکسی‌ نوت ۹ با دوربین پیشرفته

aHR0cDovL21lZGlhLmJlc3RvZm1pY3JvLmNvbS9JL08vNzA4Mjg4L29yaWdpbmFsL3NhbXN1bmctZ2FsYXh5LW5vdGUtOC0wMDQuanBn احتمال عرضه سامسونگ گلکسی‌ نوت 9 با دوربین پیشرفته

در صورتی‌که امسال به دنبال مشاهده مشخصات ارتقایافته قابل‌توجهی در فبلت گلکسی‌نوت ۹ هستید، در دیدگاه خود تجدیدنظر کنید. غول فناوری کره‌ای در دستگاه امسال نیز رویکرد آهسته و معمول خود را دنبال خواهد کرد و حتی این رویه در سال جاری نسبت به سال گذشته با سرعت کم‌تری اجرا می‌شود. دستگاه نسل قبلی یعنی گلکسی‌نوت ۸، نخستین گجت موبایلی پیشرفته کمپانی با پیکره‌بندی دوربین دوگانه بود.

galaxy-note-8-7436-008 احتمال عرضه سامسونگ گلکسی‌ نوت 9 با دوربین پیشرفته

این گذار نشان‌دهنده استراتژی سامسونگ برای معرفی ویژگی‌های جدید روی هندست‌های سری نوت در وهله اول و سپس رونمایی از آن‌ها در اسمارت‌فون‌های گلکسی S است. این روند با گوشی گلکسی‌نوت ۴ اج آغاز شد و با پیکره‌بندی دوربین دوگانه ادامه پیدا کرد. با این‌حال سامسونگ به منظور حفظ رقابت با سونی تصمیم گرفت تا فناوری دوربین خود را به شکل مضاعفی بهینه‌سازی نماید و نهایتا این مسئله به بهره‌گیری از دیافراگم متغیر منجر شد.

اکنون کاملا طبیعی است که امسال کمپانی در گلکسی‌نوت ۹ از سنسورهای دوربین سری گلکسی S9 استفاده کند. یک گزارش جدید ادعا می‌کند که سامسونگ دقیقا چنین اقدامی را اجرا خواهد کرد و بنابراین فبلت نوت ۹ را در ماه آگوست عرضه می‌نماید. در ادامه به جزئیات بیش‌تری در این زمینه اشاره شده است.

Galaxy-Note-8-20-1-e1528101666636 احتمال عرضه سامسونگ گلکسی‌ نوت 9 با دوربین پیشرفته

امروز با خرید گلکسی‌نوت ۸، یک دوربین Gear 360 یا ۲ قلم کالای رایگان دیگر دریافت می‌کنید

به نظر می‌رسد که سامسونگ با عرضه گلکسی‌نوت ۹ در روز ۹ آگوست از دوربین پشتی ارتقایافته این دستگاه رونمایی خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی‌نوت ۹، پرچم‌دار دیگر کمپانی در سال جاری است که بدون فناوری تشخیص اثرانگشت مجازی به بازار عرضه می‌شود. پیش از معرفی اسمارت‌فون‌های گلکسی S8 و S8 پلاس، شایعات مختلف از احتمال وجود چنین مشخصه‌ای حکایت داشتند. اوایل سال جاری برخی منابع با نگرشی خوش‌بینانه ادعا کردند که گلکسی‌نوت ۹ با بهره‌مندی از این فناوری پیشرفته، حقیقتا همان دستگاه خوش‌شانس سامسونگ خواهد بود. با این‌حال به زودی گزارشات، انتظارات حقیقی کاربران از کمپانی را مدنظر قرار دادند. شایعات کنونی حول تکامل الگوی طراحی تکراری برای گلکسی‌نوت ۹ و تمرکز ویژه بر مشخصه‌های نرم‌افزاری شامل رابط کاربری و دستیار مجازی دستگاه اجماع دارند.

samsung_galaxy_note_9_concept_dbsdesigning_01-1480x852 احتمال عرضه سامسونگ گلکسی‌ نوت 9 با دوربین پیشرفته

امروز گزارش جدیدی از بلومبرگ دریافت شد که به وضوح از منابع داخلی کمپانی نقل شده است. این نشریه گزارش می‌دهد که سامسونگ، پردازنده نوت ۹ را به جدیدترین تراشه ساخت شرکت کوالکام ارتقا خواهد داد و از دوربین ارتقایافته این فبلت رونمایی خواهد کرد. این موضوع، واقعیتی است که حتی اکثر ناظرین پس از بررسی رویه‌های گذشته قادر به تشخیص آن هستند. همچنین این گزارش به تاریخ عرضه اولیه گلکسی‌ نوت ۹ اشاره می‌کند. به عقیده بلومبرگ این دستگاه در روز ۹ آگوست عرضه خواهد شد.

این ایام، روزهای جالبی برای سامسونگ به شمار می‌آیند؛ چرا که شاهد ادامه رشد تعداد گزارشاتی هستیم که از وجود قابلیت تشخیص اثرانگشت مجازی در گوشی گلکسی S10 حکایت دارند. بعلاوه جی لی، معاون ارشد سامسونگ نیز رویکردی عملی را در خصوص گلکسی‌نوت ۹ اتخاذ نموده است؛ حقیقتی که از تاخیر در فرآیند عرضه دستگاه و موکول شدن آن به ماه آگوست ناشی شده است. شما در این خصوص چه‌طور فکر می‌کنید؟

نوشته احتمال عرضه سامسونگ گلکسی‌ نوت ۹ با دوربین پیشرفته اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.