احتمال معرفی مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی با حاشیه‌های نازک‌تر در سپتامبر سال جاری

مک‌بوک پرو 16 اینچی

اخبار و شایعات هم‌چنان درباره مک‌بوک پرو 16 اینچی اپل داغ هستند. طبق همین اخبار، احتمال می‌رود که اپل در اواخر سال جاری میلادی این لپ‌تاپ را به بازار عرضه کند. هنوز نمی‌توان اخبار منتشر‌شده را تایید یا رد کرد، اما پیش‌بینی‌های تحلیلگر معتبر اپل با نام مینگ‌چی کو در اکثر مواقع صحیح بوده‌اند.

هم‌چنین، گزارشی جدید از DigiTimes، عرضه مک‌بوک پرو 16 اینچی را در سپتامبر سال جاری تایید می‌کند. انتظار می‌رود که لپ‌تاپ جدید اپل در عین شباهت به نسخه 15 اینچی، دارای حاشیه‌های نازک‌تری باشد.

قبل از این‌ که در مورد طراحی این لپ‌تاپ شگفت‌زده شوید، باید خاطرنشان کرد که مدل جدید مک‌بوک پرو ارزان نخواهد بود. دلیل این موضوع نیز سخت‌افزار قدرتمند دستگاه است که افراد حرفه‌ای مایل به استفاده از آن هستند.

احتمال دارد که قیمت این دستگاه از 3000 دلار آغاز شود. طبق گفته‌ها نیز مکانیزم کیبورد قیچی جایگزین مکانیزم کیبورد پروانه‌ای شده است. اگر تمامی شایعات درباره عرضه این محصول در ماه سپتامبر صحیح باشند، انتظار می‌رود که اخبار بیشتری از این محصول در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

نوشته احتمال معرفی مک‌بوک پرو 16 اینچی با حاشیه‌های نازک‌تر در سپتامبر سال جاری اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.