احتمال معرفی نسخه دیگری از گوشی Z6 پرو توسط شرکت لنوو

به تازگی یکی از اسمارتفون‌های شرکت لنوو گواهینامه 3C را که متعلق به دولت چین بوده، دریافت کرده است. احتمال می‌رود این تلفن نسخه متفاوتی از گوشی لنوو Z6 پرو باشد. حدود دو هفته پیش بود که لنوو، اسمارتفون جدید خود با نام Z6 پرو را معرفی کرد. این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 855 و یک دوربین چهارگانه است.

این گواهینامه، تلفن را با شماره مدل L78032 معرفی کرده است که مطمئن هستیم این محصول نسخه دیگری از لنوو Z6 پرو بوده، زیرا یکی از مدل‌های این گوشی با شماره مدل L78051 معرفی شده است. به‌نظر می‌رسد که این دستگاه یکی دیگر از مدل‌های Z6 پرو باشد که ما به‌زودی شاهد حضور آن‌ در بازار خواهیم بود.

ما احتمال می‌دهیم که این اسمارتفون در قالب نسخه دیگری از لنوو Z6 و یا نسخه 5G لنوو Z6 پرو، معرفی شود. اما با‌توجه به شماره مدل دستگاه مذکور، احتمال زیادی وجود دارد که این گوشی، نسخه 5G لنوو Z6 پرو باشد.

گواهینامه موجود در وب‌سایت‌های چینی، این موضوع را هم تایید می‌کنند که اسمارتفون ناشناس لنوو از فناوری شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می‌کند. نسخه معرفی‌شده لنوو Z6 پرو، مجهز به فناوری شارژ سریع 27 وات است و شایعات قبلی نشان می‌دهند که نسخه 5G این هندست از فناوری شارژ سریع 27 وات پشتیبانی نخواهد کرد. تمامی نشانه‌ها و مشخصات این تلفن مجهول، بیانگر میان‌رده بودن آن هستند.

نوشته احتمال معرفی نسخه دیگری از گوشی Z6 پرو توسط شرکت لنوو اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.