احتمال وجود دوربین دوگانه در گوگل پیکسل ۴

براساس تصاویر طراحی لو رفته از پرچمدار جدید گوگل یعنی پیکسل 4 می‌توان متوجه شد که این گوشی به دلیل داشتن یک سوراخ بزرگ در قسمت پشتی و جلوی این دستگاه، مجهز به دو دوربین سلفی و دو دوربین اصلی خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این طرح نسخه پایه پیکسل 4 بوده یا نسخه XL این گوشی است.

تصاویری که از طرح‌های پیکسل 4 منتشر شده‌اند هنوز تایید نشده است، اما اگر این طرح‌ها درست باشند می‌توان گفت بدنه این دستگاه از نسل قبلی خود براق‌تر خواهد بود. بسیاری از کاربران هم از دوربین دوگانه سلفی که در این طرح قرار دارد، راضی نبوده و معتقد هستند سوراخ موجود در این تصویر خیلی بزرگ‌تر از سوراخ دوربین در طرح سال پیش است.

به‌غیر از دوربین جلو، محل قرارگیری دوربین اصلی این هندست، یکی از طرح‌های خوب گوگل محسوب می‌شود. هرچند این طرح دارای جزییات زیادی نیست اما شکل بیضوی محل قرارگیری ماژول دوربین، خبر از وجود یک دوربین دوگانه دیگر در محصول جدید گوگل می‌دهد.

یکی دیگر از موارد مورد‌توجه در این عکس، عدم وجود سنسور اثرانگشت در پشت این دستگاه است. اگر این طرح لو رفته درست باشد، می‌توان گفت که گوگل از یک حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد، ممکن است گوگل این حسگر را درون دکمه پاور دستگاه هم تعبیه کند.

نوشته احتمال وجود دوربین دوگانه در گوگل پیکسل 4 اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.