ارتباط بین دفاتر

سرعت نصب و راه‌اندازی بسیار مناسب

حذف محدودیت فیزیکی برای کاربران

قابلیت تغییر مکان در کمترین زمان

برقراری ارتباط بین مراکز دورافتاده

ارتباط بین دفاتر و شعب

  • نت وب

    متخصصین گروه نت وب آمادگی دارند تا به درخواست سازمانها، امکان ایجاد شبکه‌های محلی و فرامحلی و یکپارچه‌سازی ارتباطات داده و ارتباط بین دفاتر و شعب در سازمانها را بررسی و فراخور نیاز هر یک از شرکتها، پیشنهادی متناسب تهیه و ارائه نمایند.در سازمانهایی که دارای دفاتر پراکنده در سطح ملی یا بین المللی می باشند، نیاز به برقراری ارتباط سریع بین دفاتر بسیار ضروری است که این مهم با روشهای گوناگونی انجام می شود. یکی از مقرون به صرفه ترین روشهای ارتباطی در برخی شرایط استفاده از شبکه خصوصی مجازی می باشد.شبکه خصوصی مجازی، شبکه‌ای است که اطلاعات در آن از طریق یک شبکه عمومی مانند اینترنت جابه‌جا می‌شود اما در عین حال با استفاده از الگوریتم‌های رمزنگاری و با تصدیق هویت (Authentication)، این ارتباط هم‌چنان اختصاصی باقی می‌ماند به گونه ای که فاصله فیزیکی موجود بین شعب حذف شده و گویی کاربران در یک شبکه قرار دارند.اتصال مراکز پراکنده یک سازمان با استفاده از شبکه خصوصی مجازی مزایای بسیاری در گردش اطلاعات سازمانها بهمراه خواهد داشت که مهمترین آنها عبارتند از :

        • سرعت نصب و راه‌اندازی بسیار مناسب
        • حذف محدودیت فیزیکی برای کاربران
        • قابلیت تغییر مکان در کمترین زمان ممکن
        • امکان برقراری ارتباط بین مراکز دورافتاده یا صعب‌العبور
        • امکان تامین ارتباط اینترنتی برای یکی از شعب و مدیریت یکپارچه دسترسی به اینترنت و ارتباطات فراسازمانی
        • امکان یکپارچه‌سازی سیستم تلفن داخلی پرسنل بدون نیاز به در اختیار داشتن شبکه تلفن شهری در تمام دفاتر و پرداخت هزینه‌های مربوطه
        • امکان به اشتراک گذاری منابع شبکه مانند پرینترها، فایل سرور، نرم افزارهای موجود در یکی از واحدها مانند مالی یا CRM و غیره
  • خدمات نت وب

    همانطور که شبکه برای شرکت ها و سازمان ها تبدیل به امری ضروری شده است، ارتباط بین مراکز مجموعه هایی که بیش از یک دفتر یا کارخانه دارند امری اجتناب ناپذیر میباشد. سهولت و سرعت در انتقال اطلاعات، ارتباطات صوتی و تصویری، به اشتراک گذاری منابع و موارد متعدد دیگری وجود دارد که این ارتباطات را ضروری می سازد.این مراکز ممکن است در سطح یک منطقه، شهر، کشور و یا دنیا گسترده باشند. ایجاد ارتباط بین این نقاط وابسته به پارامترهای مختلفی می باشند که گستردگی جغرافیایی، میزان پهنای باند مورد نیاز، بودجه و شرایط اقلیمی منطفه از آن جمله میباشند.در ذیل به چند مورد از این ارتباطات اشاره میشود.

  • زمانی که فاصله دو شعب نزدیک میباشند

    راه کارهای ارتباطی بی سیم در ابعاد گسترده ، چه در باندهای فرکانسی فاقد لیسانس کاربری و چه در باندهای نیازمند مجوز های قانونی (نظیر Microwave) از جمله نیازمندی بسیاری از سازمان هاست . این شرکت با در اختیار داشتن لیست کاملی از محصولات رادیویی به همراه تیم طراحی و اجرای زبده و کارآمد ، ارائه کننده راه کارهای ارتباطی بی سیم در سطوح مختلف می باشد. خدماتی که در قالب این فعالیت ارائه می شود عبارتند از :۱- مشاوره و انتخاب تکنولوژی مناسب اعم از WiMax ، WiFi ، ارتباطات نقطه به نقطه Point to Point و یا چند نقطه Point to Multi Point در باند های بدون نیاز به مجوز ، شبکه های نیازمند به مجوز نظیر Microwave و … ۲ – طراحی شبکه های بی سیم شهری و بین شهری ۳- تامین تجهیزات شبکه های بی سیم ۴- اجرای شبکه های بی سیم شهری و بین شهری

    از فناوری بیسیم در کاربردهای مختلفی میتوان استفاده کرد. امروزه مخابرات بیسیم به حدی وارد زندگی روزمره ما شده است که هر کس به نوعی از یکی از کاربردهای این فناوری بهره میگیرد. به عنوان مثال میتوان کاربرهای زیر را برای فناوری های بیسیم نام برد:

    • انتقال دیتا بین ساختمان ها و متصل کردن دفاتر: برای سازمان هایی که دارای چندین ساختمان هستند استفاده از لینک های بیسیم برای انتقال دیتا و .. یکی از بهتری راه حل هاست. استفاده از کابل های دیتا چندان توصیه نمیشود زیرا علاوه بر اینکه احتمال قطعی دارند، در معرض عواملی مانند رعد و برق نیز هستند. لینک های بیسم یکی از بهترین راه ها برای ایجاد یک ارتباط بین ساختمانی است.

    • انتقال بیسیم مکالمات VoIP : انتقال بیسیم مکالمات VoIP و ایجاد ارتباطات رایگان بین دفاتر مختلف یک شرکت میتواند روش مناسبی برای کاهش هزینه های تلفن باشد. یک لینک بیسیم میتواند چند صد مکالمه همزمان VoIP را منتقل کند بدون آنکه با کمبود ظرفیت مواجه شود. بمنظور انتقال خطوط تلفن شهری ، فکس ، اینترنت ، انتقال تصاویر و … نیز می توان از این قابلیت استفاده کرد . از مهترین امکاناتی که این سیستم فراهم میکند امکان ارائه خطوط تلفن شهری به مراکز فاقد این خطوط مانند معادن ، سدها ، کارگاه ها ، کارخانه ها و سایت های خارج از شهر و حتی ایجاد ارتباط رایگان صوتی تصویری بین دفاتر و شعب یک مجموعه می باشد. جهت مشاهده نحوه انتقال خطوط تلفن شهری به لینک صفحه انتقال خطوط تلفن مراجعه نمایید .

    • انتقال تصویر: استفاده از لینکهای بیسیم برای متصل کردن دوربینهای نظارتی یکی از کاربردهای این فناوری محسوب میشود. به این ترتیب میتوان تعدادی زیادی دوربین را به سرعت پیاده سازی کرد. از لینکهای بیسیم برای کاربردهای ویدئوکنفرانس و برقراری مکالمه های صوتی و تصویری نیز میتوان بهره گرفت .

  • برقراری ارتباط بین دفاتر و شعب

    همانطور که شبکه برای شرکت ها و سازمان ها تبدیل به امری ضروری شده است، ارتباط بین مراکز مجموعه هایی که بیش از یک دفتر یا کارخانه دارند امری اجتناب ناپذیر میباشد. سهولت و سرعت در انتقال اطلاعات، ارتباطات صوتی و تصویری، به اشتراک گذاری منابع و موارد متعدد دیگری وجود دارد که این ارتباطات را ضروری می سازد.این مراکز ممکن است در سطح یک منطقه، شهر، کشور و یا دنیا گسترده باشند. ایجاد ارتباط بین این نقاط وابسته به پارامترهای مختلفی می باشند که گستردگی جغرافیایی، میزان پهنای باند مورد نیاز، بودجه و شرایط اقلیمی منطفه از آن جمله میباشند.در ذیل به چند مورد از این ارتباطات اشاره میشود.
    ۱- ارتباطات کابلی:
    در این نوع ارتباط از کابل جهت برقراری ارتباط استفاده میشود که با توجه به فواصل فیبر نوری پرکاربرد ترین نوع این ارتباط است. همچنین VDSL با توجه به هزینه کم آن کاربرد دارد.
    ۲- شبکه های بی سیم:
    در این نوع ارتباط با استفاده از رادیوهای وایرلس و دستگاههای مربوطه ارتباط بین نقاط فراهم میگردد. در هر دو طرف دکل نصب گردیده و پس از نصب تجهیزات وایرلس  و انجام تنظیمات ارتباط بین دو طرف برقرار می گردد.
    ۳- MPLS و Interanet:
    این سرویس از  بستر مخابراتی کشور بهره میجوید و ارتباط بین مراکز را بروی سیم مسی مخابرات ایجاد میکند.این نوع سرویس برای ارتباط بین مراکزی که امکان ایجاد ارتباطات بالا نباشد مناسب است و البته هزینه آبونمان ماهیانه مخابرات را برای کاربر به همراه دارد.
    لیست تعرفه این هزینه در سایت http://www.tci.ir قابل مشاهده است.
    ۴- Leased line:
    این سرویس یک ارتباط نقطه به نقطه است که توسط مخابرات بین دو نقطه برقرار میگردد.
    ۵- Internet:
    امکان ایجاد ارتباط بروی بستر اینترنت نیز ممکن است. اما باید ارتباطی ایمن برقرار گردد تا اطلاعات توسط افراد سودجو در اینترنت مورد سوء استفاده قرار نگیرد که این ارتباط توسط ایجاد تونل بین دو نقطه ایجاد میگردد.
    شایان ذکر است که در صورت تعدد و گستردگی نقاط ممکن است از دو یا چند روش ارتباطی بطور همزمان استفاده گردد.
    مشاوره جهت برپایی و راه اندازی بهترین نوع ارتباط، ایجاد ارتباطات نقطه به نقطه و یک نقطه به چند نقطه، راه اندازی شبکه های وایرلس و بی سیم، راه اندازی اینترانت و MPLS و برقراری انواع ارتباطات از دیگر خدمات شرکت تیما شبکه به شما میباشد.

  • روشهای اتصال شعب

    اتصال بیسیم (Wireless)

    موج نو در صورت نیاز به برقراری ارتباط دو سازمان و یا دفتر با یکدیگر در ابتدا با بررسی امکان برقراری ارتباط مستقیم با انتخاب تجهیزات مناسب مبادرت به نصب لینک ارتباطی مستقیم می نماید و در صورت عدم امکان برقراری مستقیم دو دفتر متقاضی، با بهره گیری از شبکه گسترده بیسیم موج نو ارتباط آنها را با یکدیگر برقرار می نماید.در خارج از شهر تهران فقط در صورت دید مستقیم (Line of Sight) دو دفتر امکان برقراری ارتباط وایرلس مقدور می باشد. در غیر اینصورت سایر روشها برای برقراری ارتباط مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه اشاره خواهد شد.

    مزایا

      •     سرعت در اجرا
      •     هزینه مناسب در مورد لینک های برد کوتاه و متوسط
      •     عدم وابستگی به امکانات مخابراتی
      •     امکان دسترسی به سرعت های بالا
      •     عدم نیاز به پرداخت شارژ ماهیانه

    معایب

      •     هزینه های بعضا زیاد برای تجهیزات راه دور
      •     لزوم داشتن دید مستقیم بین دفاتر

    ارتباط فیبر نوری (Fiber Optic)

    در صورت وجود شرایط محیطی و توجیهات لازم امکان برقراری ارتباط فیبر نوری (Fiber Optic) بین دو ساختمان و یا دو دفتر وجود دارد. موج نو در برخی مناطق با کسب مجوز های لازم اقدام به برقراری فیبر نوری بین ساختمان ها می کند. البته برقراری ارتباط فیبر نوری در محدوده داخلی کارخانجات و ساختمانها با توجه به رفع بسیاری از موانع به راحتی امکان پذیر می باشد که در صورت تمایل رزومه مرتبط ارائه می گردد. امکان برقراری فیبر نوری از طریق شبکه زیرساخت مخابرات نیز ممکن می باشد اما این بستر اصطلاحا بصورت فیبر تاریک (Dark Fiber) ارائه نمی گردد و متقاضی می بایست پس از ایجاد بستر و انجام مراحل اجرایی فیبر نوری درخواست مقدار مشخصی پهنای باند ما بین دو نقطه نماید. این روش بدلیل نزدیکی به برخی از مسیر های فیبر نوری مخابراتی بعضا ارزانتر اجرا می گردد اما با توجه به اینکه تار فیبر اختصاصی (Dark Fiber) ارائه نمی گردد و شامل هزینه های جاری می گردد بعضا ممکن است از آن استقبال نگردد.

    مزایا

      •     پایداری بی نظیر
      •     امکان دریافت سرعت های بسیار بالا
      •     نیاز به پشتیبانی بسیار کم

    معایب

      •     هزینه های بسیار هنگفت
      •     موانع اجرایی بسیار زیاد در محیط های شهری
      •     نیاز به دریافت مجوز های مختلف
      •     زمان بر بودن عملیات اجرایی

    ارتباط اینترانتی (Intranet)

    در این روش موج نو با اتصال دفتر و یا دفاتر مورد درخواست به یکی از زیر ساختهای مخابراتی اعم از ADLS  , G.SHDSL و یا فیبر نوری و دریافت سرویس اینترانت مخابراتی ارتباط دفاتر را تامین می نماید. این روش پیش از هر چیز نیازمند زیر ساخت های مخابراتی لازم در موقعیت دفتر درخواستی می باشد و البته شامل مبلغی بعنوان شارژ ماهیانه برای برقراری ارتباط شعب می باشد.

    مزایا

      •     امکان برقراری ارتباط در کوتاه ترین زمان ممکن به شرط اتصال دو مجموعه به اینترانت
      •     امکان ارائه هم زمان اینترنت و خدمات انتقال دیتای بین سازمانی
      •     تجهیزات نسبتا ارزان برای اجرای بستر

    معایب

      •     وابستگی به امکانات مخابراتی در موقعیت درخواستی
      •     تاثیر پذیری از اختلالات شبکه های زیر ساخت مخابراتی
      •     نیاز به پرداخت شارژ ماهیانه

    ارتباط های نقطه به نقطه (Point to Point)

    ارتباطات نقطه به نقطه یا Point to Point را می توان ساده ترین و کوچکترین شبکه مجازی اختصاصی انتقال داده در نظر گرفت که همانند یک شبکه خصوصی مجازی انتقال داده یا VPN پیاده سازی شده و هدف آن برقراری ارتباط امن تنها بین دو نقطه مشخص می باشد. در این روش متقاضی سرویس می بایست از یکی از روشهای فوق الذکر به شبکه موج نو ، اینترنت و یا اینترانت مخابرات متصل باشد پس از این مرحله تیم فنی با ایجاد شبکه خصوصی بین دفاتر امکان انتقال داده امن بین شعب و ایجاد یک شبکه یکپارچه را فراهم می آورد.

    مزایا

      •     امکان برقراری ارتباط در کوتاه ترین زمان ممکن به شرط اتصال دفاتر مجموعه به اینترانت و یا اینترانت
      •     تنها راه حل ممکن در پاره ای از مواقع
      •     عدم وابستگی به محدوده جغرافیایی داخلی و خارجی

    معایب

      •     محدود بودن سرعت ارتباط به سرعت دریافت اینترنت دفاتر
      •     نیاز به صرف هزینه در شعب و افزایش سرعت اینترنت و یا اینترانت به منظور افزایش سرعت ارتباط دفاتر
      •     هزینه ها بعضا تابعی از هزینه اینترنت دفاتر بوده و بهمین دلیل بعضا بسیار زیاد می باشد
  • ارتباط بین دفاتر و شعب سازمان

    ارتباط میان شعب شاید یکی از مهمترین نیاز های هر سازمان و شرکتی است. معمولا شعب اصلی به دلیل توجه بیشتر، از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری بهتری بهره مند می شود. اما هزینه راه اندازی این سرویس ها در کلیه شعب بسیار بالا خواهد بود و معمولا برای شرکت ها توجیه مالی ندارد. امکاناتی که سرویس دهنده ها برای هر شرکت و سازمانی فراهم می آورد به مراتب کمتر از هزینه آنها است اما باز هم باید هزینه بالای این سرویس دهنده را نیز مد نظر قرار داد. نت وببا فراهم آوری امکانات ارتباطی امکانات زیر را در اختیار شرکت ها و سازمان ها قرار می دهد.

    • کاهش هزینه ها
    • ارائه انواع پروتکل ها و سیستم های ارتباطی
    • راه کار های ارتباطی امن و مطمئن
    • راه اندازی سایت های پشتیبان با لینک های ارتباطی پر سرعت
    • امکان یکپارچه سازی سرویس دهنده ها در کل زیرساخت
    • کاهش تعداد نیروهای تخصصی با میزان بهره بری بالاتر

    اینترانت، ماهواره، MPLS

    •  راه اندازی زیرساخت های اینترانت مخابرات
    •  راه اندازی زیرساخت های MPLS مخابرات
    •  راه اندازی سرویس های ماهواره ای در موارد خاص
    •  ارائه راهکارهای Tunneling و VPN بر روی زیرساخت ها و امن نمودن ارتباط
    •  ارائه انواع پروتکل های مسیریابی (BGP, OSPF, EIGRP, …)

    ارتباط امن کاربران و مدیران به شبکه سازمان از خارج از سازمان

    • فراهم آوری امکانات و زیرساخت برای ارتباط کاربران خانگی با سازمان
    • فراهم آوری امکانات و زیرساخت برای ارتباط مدیران در سفر به شبکه سازمان
    • ارائه راهکارهای Tunneling و VPN بر روی زیرساخت ها و امن نمودن ارتباط
    • دسترسی به کلیه نرم افزارهای سازمان از هر کجای دنیا به صورت کاملا امن
    • دسترسی به دوربین های امنیتی سازمان از خارج از سازمان
    •  ایجاد ارتباط برای شرکای تجاری شما به برخی نرم افزارهای درئن سازمان شما
    • فراهم آوری امکان به اشتراک گذاری برخی از منابع سازمان شما با شرکای تجاریتان
    • ارائه راهکارهای Tunneling و VPN بر روی زیرساخت ها و امن نمودن ارتباط
    • استفاده از پرتال های سازمانی شما (Sharepoint، چارگون و …) توسط شرکای تجاری شما

    ارتباط بی سیم مابین شعب

    •  فراهم آوری ارتباط دفاتر که در فواصل کیلومتری (تا ۵۰ کیلومتر) با یکدیگر و بی نیازی از خربد تجهیزات شبکه برای دفاتر زیرمجموعه
    •  استفاده از بهتربن برند ها با کمترین هزینه نصب، راه اندازی و پشتیبانی
    •  ارائه راهکارهای Tunneling و VPN بر روی زیرساخت ها و امن نمودن ارتباط

    دفتر مرکزی

    خرید تجهیزات امنیتی (دیواره های آتش، UTM ها) معمولا پر هزینه هستند با استفاده از راه کارهای ارتباطی امکانی را فراهم می کنیم تا با کمترین هزینه از این دستگاه ها برای امنیت کل شبکه تان استفاده کنید. با استفاده از انواع Tunneling ها بهترین کیفیت را بر روی لینک ها به شما لراده می کنیم. سیستم یکپارچه مدیریت کاربران (Active Directory) را در کل زیرساخت راه اندازی می نماییم و نیاز شما را به نیروهای متخصص کاهش می دهیم.

    دیدگاه

    • از میان برداشتن محدودیت مکانی برای کاربران
    • تغییر مکان دفتر و شعب در کمترین زمان ممکن
    • امکان برقراری ارتباط بین مراکز دورافتاده که سرویس دهنده ای در آنجا وجود ندارد.
    • امکان تامین ارتباط اینترنتی برای شعب دفتر مرکزی
    • مدیریت یکپارچه دسترسی به اینترنت و امکان تعریف تعداد محدودی وب سایت برای دسترسی کاربران
  • ارتباطات کابلی وشبکه های بی سیم

    در این نوع ارتباط از کابل جهت برقراری ارتباط استفاده میشود که با توجه به فواصل فیبر نوری پرکاربرد ترین نوع این ارتباط است. همچنین VDSL با توجه به هزینه کم آن کاربرد دارد.از طرفی در این نوع ارتباط با استفاده از رادیوهای وایرلس و دستگاههای مربوطه ارتباط بین نقاط فراهم میگردد. در هر دو طرف دکل نصب گردیده و پس از نصب تجهیزات وایرلس  و انجام تنظیمات ارتباط بین دو طرف برقرار می گردد.

  • اینترانت (Intranet)

    شبکه‌ای داخلی با تملک سازمانی و یا خصوصی است که از پروتکل‌های مرتبط با اینترنت و به خصوص تکنولوژی وب برای سازماندهی شبکه استفاده می‌کند. (برای مثال می‌توان از پروتکل‌های TCP/IP/HTTP/WWW استفاده نمود) در حقیقت اینترانت مقیاس بسیار کوچکی از کل اینترنت ولی خصوصی استاینترانت شبکه‌ای رایانه‌ای است که از زبان مشترک ارتباطی شبکه جهانی اینترنت برای تبادل داده‌ها استفاده می‌کند و تمام خدمات اینترنت، از جمله پست الکترونیکی، انتقال فایل (FTP)، گروه‌های خبری و تله کنفرانس را در شبکه‌ای اختصاصی برای استفاده‌کنندگان مشخص آن شبکه ارائه می‌دهد و لزومآ به اینترنت متصل نیست. این شبکه یک سازمان رابه هم متصل می‌کند ..ورود به این شبکه برای عموم آزادنیست زیرا امنیت آن به خطر می‌افتد.وتنها با پسورد تعیین شده خودشان می‌توانند وارد شوند وآن مقدار ازاطلاعات که صلاح می دانند درشبکه اینترنت قرارمی دهند تا عموم مردم ازآن‌ها استفاده کنند.ولی اینترنت شبکه جهانی است وشما ازهرکجامی توانید با وارد کردن آدرس وارد هر سایت یا ….شوید واطلاعات دراختیار همه دنیا قرارمی گیرند.هدف اصلی از نصب اینترانت‌ها تسهیل ارتباطات ، کاهش هزینه ها و به اشتراک گذاشتن منابع سخت‌افزاری مانند دوربین و منابع نرم افزاری مانند اتوماسیون اداری است.

    اینترانت ملی

    اینترانت ملی ،همانند اینترنت عمل می کند با این تفاوت که امکان دسترسی آن فقط از داخل کشور امکانپذیر می باشد. سرعت بالاتر و هزینه انتقال ترافیک پایین‌تر شبکه ملی اطلاعات نسبت به اینترنت جهانی از مهمترین مزیت های این سرویس می باشد.

          • هزینه پایین تر از اینترنت
          • ارائه IP ثابت داخلی
          • دسترسی به کلیه سایتها و سرویس دهنده های داخلی
          • ایجاد ارتباط داخلی سازمانها و شرکت ها در سطح کشور

    ارتباط بین شعب و دفاتر :

    شرکت نت وب با بستر وسیع و پوشش دهی حداکثری در سطح استان تهران و البرز و حومه ، و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا و کادر فنی مجرب ، قادر به برقراری ارتباط داخلی متقاضیان به دو روش ذیل می باشد :

          • ارتباط بین شعب و دفاتر به صورت مستقیم و بی واسطه
          • ارتباط بین شعب و دفاتر به واسطه بستر شبکه سیستک

    موارد استفاده :

          • انتقال تصاویر
          • ارتباط صوتی بر روی بستر شبکه (VoIP)
          • اتوماسیون اداری
          • اشتراک گداری پهنای باند اینترنت در ۲ یا چند نقطه
          • اشتراک گذاری منابع اطلاعاتی بین شعب
  • شبکه های خصوصی مجـازی VPN

    در سازمانهایی که دارای دفاتر پراکنده می باشند، نیاز به برقراری ارتباط سریع بین دفاتر بسیار ضروری است .با استفاده از شبکه گسترده و قابل اطمینان نت وب بسیاری از شرکت ها و سازمان ها اقدام به برقراری ارتباط شبکه بین دفاتر خود در نقاط مختلف نموده اند. در این حالت کافیست هر کدام از مراکز مشتری به نزدیک ترین مرکز پرواز سیستم ارتباط داده شده و شرکت نت وب نیز کار انتقال دیتا بر روی بستر ایمن خود را بر عهده خواهد داشت .این راه حل به ویژه در شرایطی که دید مستیم برای ارتباط مستقل وجود نداشته و یا فواصل بسیار زیاد هزینه های اجرا را تا حد غیر اقتصادی بودن بالا میبرد می تواند بهترین گزینه باشد..

    ازجمله ویژگی های این سرویس :

        • امکان برقراری ارتباط در کوتاه ترین زمان ممکن
        • عدم قطع خدمات انتقال دیتای بین سازمانی در زمان بروز اختلال در سیستم اینترنت
        • نرخ انتقال دده بالا در مقابل شارژماهیانه بسیار کم
        • صرفه جویی در هزینه (عدم نیاز به استفاده از تجهیزات گران قیمت)
        • صرفه جویی در هزینه (عدم نیاز به استفاده از تجهیزات دکل های مهاری مرتفع)
        • امکان به اشتراک گذاری منابع شبکه مانند پرینترها، فایل سرور، نرم افزارهای موجود بین دفاتر شرکت
        • امکان تامین ارتباط اینترنتی برای یکی از شعب و مدیریت یکپارچه دسترسی به اینترنت در کلیه شعب
        • امکان یکپارچه‌سازی سیستم تلفن داخلی بدون نیاز به در اختیار داشتن شبکه تلفن شهری در تمام دفاتر و پرداخت هزینه‌های مربوطه

    مشاوره وطراحی ونگهداری ارتباطات وایرلس

    شرکت نت وب با بکار گیری کادر فنی متخصص در بخش ارتباطات رادیویی و سابقه طولانی در راه اندازی لینک های رادیویی در سراسر کشور،آمادگی دارد کلیه نیازهای شرکت ها و سازمان ها در خصوص مشاوره ،طراحی ، تهیه تجهیزات و راه اندازی ارتباطات رادیویی بی سیم و ماکروویو را بر طرف سازد.این شرکت که با تکیه بر دانش فنی ،تجربه و با اشراف بر انواع تجهیزات رادیویی و استانداردهای روز دنیا فعالیت می نماید،تاکنون توانسته بیش از ۵۰۰ ارتباط رادیویی فعال در سطح کشور را پیاده سازی و پشتیبانی نماید.

    فعالیت ها و برخی از ویژگی های کار این بخش عبارتند از :

        • نصب و راه اندازی در کمتر از ۴۸ ساعت
        • ارائه نمودار مصرف پهنای باند
        • پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی ایام
        • ارائه لینک پشتیبانی به صورت وایرلس یا ADSL
        • ارائه IP Valid
        • برقراری BGP
        • اطلاع رسانی به مشترکین در صورت احتمال یا بروز قطعی سرویس از طریق تماس تلفنی،ارسال ایمیل و پیامک
  • سرویس از بستر مخابراتی کشور

    MPLS و Interanet:این سرویس از  بستر مخابراتی کشور بهره میجوید و ارتباط بین مراکز را بروی سیم مسی مخابرات ایجاد میکند.این نوع سرویس برای ارتباط بین مراکزی که امکان ایجاد ارتباطات بالا نباشد مناسب است و البته هزینه آبونمان ماهیانه مخابرات را برای کاربر به همراه دارد.مشاوره جهت برپایی و راه اندازی بهترین نوع ارتباط، ایجاد ارتباطات نقطه به نقطه و یک نقطه به چند نقطه، راه اندازی شبکه های وایرلس و بی سیم، راه اندازی اینترانت و MPLS و برقراری انواع ارتباطات از دیگر خدمات شرکت نت وب ا شبکه به شما میباشد.

    Leased line:این سرویس یک ارتباط نقطه به نقطه است که توسط مخابرات بین دو نقطه برقرار میگردد.

     Internet:امکان ایجاد ارتباط بروی بستر اینترنت نیز ممکن است. اما باید ارتباطی ایمن برقرار گردد تا اطلاعات توسط افراد سودجو در اینترنت مورد سوء استفاده قرار نگیرد که این ارتباط توسط ایجاد تونل بین دو نقطه ایجاد میگردد.شایان ذکر است که در صورت تعدد و گستردگی نقاط ممکن است از دو یا چند روش ارتباطی بطور همزمان استفاده گردد.

  • برقراری ارتباط بین دفاتر و شعب شرکتها با فناوری ویپ

    یکی از بارزترین ویژگی های ویپ در سازمان ها، اتصال دفاتر، شعب و کارخانه ها به دفتر مرکزی می باشد. به عبارت ساده تر تمامی دفاتر شما در هر نقطه ای از دنیا که باشند بصورت یکپارچه در می آیند و علاوه بر اینکه ارتباطات بین دفاتر کاملا رایگان می گردد، شما می توانید از امکان انتقال خطوط شهری بین دفاتر استفاده نمایید و این به معنی کاهش  هزینه ها و سهولت در برقراری ارتباط در سازمان ها می باشد.همچنین اگر یک سازمان دارای دفتر یا کارخانه ای در نقطه ای می باشد که امکان تخصیص تلفن شهری از طریق مخابرات وجود ندارد، می توانید از طریق ویپ خطوط دفاتر دیگر خود را به آنجا انتقال دهید.با توجه به درخواست ها و سفارشی سازی های مختلف در این حوزه و مبحث مربوط به انتقال خطوط از طریق ویپ و امکانات بسیاری که در این زمینه موجود است،  نت وب آماده ارائه بهترین پیشنهاد برای سازمان و شرکت شما است.

  • تامین بستر های ارتباطی و اتصال دفاتر و شعب مجموعه ها

    تردیدی نیست که اتصال دفاتر و شعب یک مجموعه و یا توابع یک اداره بمنظور راه اندازی یک سیستم جامع اداری و یا مالی، امروزه یکی از دغدغه های اصلی مدیران گردیده است. نت وب آمادگی دارد ضمن بررسی و نیاز سنجی مجموعه ها علاوه بر تهیه طرح شبکه و سیستم اتصال دفاتر ، خدمات اجرایی این بخش را نیز به متقاضیان محترم ارائه نماید.برای اتصال دفاتر روشهای بیسیم ، ADSL، G.SHDSL و ترانزیت مخابراتی روی بستر های سیمی و فیبر نوری میسر می‌ باشد که کارشناسان نت وب ضمن بررسی نیازهای سازمان و معمولا در قالب طرحهای ترکیبی Hybrid پیشنهاد خود را که می‌تواند تلفیقی از همه روشها باشد در اختیار مشترکین خود می گذارند و پس از پذیرش طرح، این شرکت تمامی مراحل تامین سخت افزار و اجرای بستر را بعهده می گیرد.

    این نوع ارتباط به طور مثال برای نیازهای زیر قابل پیاده سازی می باشد:

    •  ارتباط دفتر مرکزی با کارخانه یا کارگاه
    •  نظارت تصویری بر سایتهای راه دور
    •  ارتباط صوتی یا تصویری بین دفتر مرکزی به کارخانه یا کارگاه