ارتقای خدمات امنیتی شرکت IBM برای پلتفرم های ابری

شرکت IBM خدمات امنیتی IBM Security را برای فضای رایانش ابری خود ارتقا می‌دهد تا از این طریق در فضاهای ابری ترکیبی و چندگانه محافظت بیشتری را از کاربران انجام دهند و این سیستم امنیتی قرار است برای محیط‌های مختلف از جمله AWS آمازون، Cloud آی‌بی‌ام، Cloud گوگل، Azure مایکروسافت و … ارایه شود.
به گفته شرکت IBM، سازمان‌ها می‌توانند از این خدمات برای اطمینان از داده‌ها، کاربران نهایی، میزان فعالیت‌های کاری و امنیت اپلیکیشن‌های خود در سیستم‌های ابری و داخلی استفاده کنند.
این شرکت همچنین توضیح داد خدمات پیشرفته و تخصصی امنیتی IBM مخصوص فضای ابری با مجموعه یکپارچه از راهکارهای ابری، راهکارهای اختصاصی و اپلیکیشن‌های تولید شده در دیگر شرکت‌ها ترکیب می‌شود.
از جمله این خدمات می‌توان به سرویس Cloud Native Security اشاره کرد که در قالب سرویس‌های امنیتی مشاوره‌ای و مدیریت شده در دسترس سازمان‌ها قرار می‌گیرد و خدماتی نظیر مدیریت و نظارت بر کنترل‌های امنیت داخلی را در محیط‌های ابری ارایه می‌دهد.
 
از دیگر سرویس‌هایی که در این زمینه ارایه شده است می‌توان به Cloud Security Posture Management، Container Security و Cloud Security Strategy اشاره کرد.